Chicken Corma
Fra : Søren Wolder

Dato : 06-11-02 18:39

Hej NG

Efter et år i England med masser af Indisk mad, er jeg blevet helt vild med
Chicken Corma. Nu er jeg kommet hjem og har selv forsøgt mig i køkkenet. Men
resultatet kan vist ikke engang kaldes et dårligt forsøg på rigtig Chicken
Corma
Hvordan laves skidtet?

Jeg vil blive meget glad hvis der er nogen der ligger inde med en god
opskrift og erfaringer med denne fantastiske ret.

/søren

Fra : Queenie

Dato : 06-11-02 20:20

"Søren Wolder" skrev d. 06-11-02 18:39 dette indlæg :
> [...]
>
> Jeg vil blive meget glad hvis der er nogen der ligger inde med en god
> opskrift og erfaringer med denne fantastiske ret.

http://recipe-chicken.com/recipes-chicken-02/174930.shtml

Den her har jeg meget god erfaring med .. men spar endelig ikke på de
friske koriander og ingefæren ...

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Wolder

Dato : 07-11-02 14:24

"Queenie" <Queenie.news@kandu.dk> wrote in message

> [...]
> >
> http://recipe-chicken.com/recipes-chicken-02/174930.shtml
>

> Den her har jeg meget god erfaring med .. men spar endelig ikke på de

Jeg har faktisk prøvet denne opskrift, men synes ikke det minder om det jeg
plejer at få

Fra : Jette

Dato : 07-11-02 09:50

"Søren Wolder" <s_wolder@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg vil blive meget glad hvis der er nogen der ligger inde med en god
> opskrift og erfaringer med denne fantastiske ret.

Hej Søren

Hvis du ikke kender Kris Dhillons fantastiske bog "The Curry Secret", så kan
den varmt anbefales! Den er i øvrigt også rørende billig. Vist omkring en
5-pund seddel. Den indeholder masser af opskrifter på de der skønne indiske
take-aways, som man jo rigtigt nok bliver helt afhængig af, når man har boet
i England i en del år - herunder selvfølgelig også (en god) Chicken Korma.
Jeg kan også anbefale gruppen uk.food+drink.indian, hvor man tit kan finde
rigtigt gode tip fra folk med en masse viden om indisk mad.

Venlig hilsen

Jette

Fra : Søren Wolder

Dato : 07-11-02 14:32

"Jette" <jette.andersen@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Venlig hilsen
>
> Jette
>

> Tak for tippet - jeg prøver at finde bogen! Kan ikke lige finde nogen
opskrift i uk.food+drink.indian ved søgning på deja men jeg har tilføjet
den, så måske der kan hentes hjælp der

/søren