Canvas forsvinder
Fra : //Overby

Dato : 06-11-02 18:42

hejsa...

jeg er ved at kode en kalenderfunktion og har derfor brug for at tegne en
oversigt med diverse informationer. Det kan jeg også sagtens med en forms
canvas egenskaber. Problemet er bare, at når jeg åbner et andet vimdue eller
minimere vinduet er det væk når jeg åbner formen igen.

Jeg kan bare tegne det igen, men har en form ikke en event, hvori jeg kan
ligge dette tegneri. F.eks. en OnFocus?

Er der andre nemmere metoder?

Daniel

Fra : Harald

Dato : 07-11-02 16:06

"//Overby" <daniel_FJERNES_@_FJERNES_overbyhansen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> minimere vinduet er det væk når jeg åbner formen igen.
>
> Jeg kan bare tegne det igen, men har en form ikke en event, hvori jeg kan

Ja, brug OnPaint

Mvh
HK