Så er der tilbud
Fra : Tonny Eskesen\(DKMC\~

Dato : 06-11-02 17:03

Hæi folkens

Jeg fik tilsendt denne mail idag og nu har I fået den. der er vel en eller
anden der ruller på Harley
Ikke meget tid at løbe på, men aliul (alligevel).

hamselv herfra

------------------

hey alle bikere..

Jeg er i milwaukee usa i oejeblikket, skal ind og se harleyfabrikken idag.

ville lige hoere om der skulle vaere nogen som skal ha nogle harleysager med
til dk?
det er temmeligt billigt herovre i forhold til hjemme. jeg har lidt
fobindelser herovre til at faa sendt noget med hjem, saa hvis nogen er
interesserede, saa send en mail til mig paa:

allanstapelfeld@hotmail.com

Jeg tjekker mailen regelmaessigt og jeg tager hjem fredag d. 9 nov

Hilsen Allan fra MC WILD CATS