Att : Armand (forgaffel-værktøj)
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 06-11-02 16:26

Hej Armand (og andre)
Hvis du kan finde det værktøj du snakkede om, til at løsne gaffelbenet fra
gaffelrøret, så må du gerne sende det til Nordjylland. Jeg kom jo lige i
tanker om, at jeg jo nok også skal have det spændt sammen igen :)

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Morten Juel

Dato : 06-11-02 18:29

Lufttryks værktøj er simpelthen guld til en forgaffel hvis du har det !!
)

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 06-11-02 18:55

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> Lufttryks værktøj er simpelthen guld til en forgaffel hvis du har det !!
> )

Jeg har adgang til det, men jeg tvivler på, at det hjælper meget når jeg
skal samle den igen !
Der skal være noget til at holde igen !

Fra : Morten Juel

Dato : 06-11-02 20:51

> Jeg har adgang til det, men jeg tvivler på, at det hjælper meget når jeg
> skal samle den igen !
> Der skal være noget til at holde igen !
Yes det troede jeg også, men hvis du sætter fjeder i og lukker gaflen i
toppen så holder fjederen nok !!!! jeg har prøvet 2 gange

Fra : Claus Rittig

Dato : 06-11-02 22:18

> Yes det troede jeg også, men hvis du sætter fjeder i og lukker gaflen i
> toppen så holder fjederen nok !!!! jeg har prøvet 2 gange

Mee too. Luftnøgle er gud, til forgaffelrenoveringer.

Rittig

Fra : FER

Dato : 06-11-02 23:39

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> wrote in message
> Yes det troede jeg også, men hvis du sætter fjeder i og lukker gaflen i

Og jeg har prøvet det på en GSXR250, hvor det ikke hjalp....

mvh Tommy Fer

Fra : Morten Juel

Dato : 08-11-02 17:30

> Og jeg har prøvet det på en GSXR250, hvor det ikke hjalp....
ok trist ;o(

Fra : albert

Dato : 06-11-02 20:48

Bruger selv en rørnøgle der passer ned i skruen indeni. Derpå monterer jeg
x antal forlængerstykker fra mit topnøglesæt indtil den kan fanges udefra.

Problemet et blot at du skal kende størrelsen dernede

Fra : Martin Sørensen

Dato : 06-11-02 22:44

> Bruger selv en rørnøgle der passer ned i skruen indeni. Derpå monterer
jeg
> x antal forlængerstykker fra mit topnøglesæt indtil den kan fanges udefra.

Man skal vel have et ret stort topnøglesæt, før det kan lade sig gøre?

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Armand

Dato : 10-11-02 14:54

albert <no.spam@dk> skrev i en
> [...]
udefra.

> Problemet et blot at du skal kende størrelsen dernede

Jup!
Og sørg lige for at mål dén nu skidtet er adskilt!!

Oftest vil det svare til en bolthoved-størrelse, hvorved man kan svejse
sådan en bolt i et passende (hydraulik)rør i passende længde, og således
have sagerne parat til såvel samling, som senere adskillese!!

--
Armand.