The Two Towers
Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 06-11-02 15:46

Hvornår har den præmiere her i Danmark?

Venligst,

Michael N. Petersen Krogh

--
Reel Organizer Professional · Din personlige filmdatabase
er snart færdig! http://www.pyramidsoftware.dk/rop/appetizer.htm

Fra : Sparre

Dato : 06-11-02 16:16

> Hvornår har den præmiere her i Danmark?

18. december

--
Christain Sparre

Fra : Martin Helbo

Dato : 06-11-02 19:31

"Sparre" <christian@NOSPAMsparre.it> skrev i en meddelelse

> 18. december

17. december for dem som er VIP medlem hos nordisk film.
De laver en LOTR maraton som starter med FOTR og derefter TTT. Det bliver
stort.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Taba

Dato : 06-11-02 19:59

> 17. december for dem som er VIP medlem hos nordisk film.
> De laver en LOTR maraton som starter med FOTR og derefter TTT. Det bliver
> stort.

Hehe, det bliver Mega lækkert

//Taba

Fra : ottesen

Dato : 06-11-02 21:37

"Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> skrev i en meddelelse

> 17. december for dem som er VIP medlem hos nordisk film.
> De laver en LOTR maraton som starter med FOTR og derefter TTT. Det bliver
> stort.

Er der lige nogen der gider hjælpe mig med at få det skåret ud i pap:
"Normal" premiere er d. 18. dec. kl. 24:00 (altså natten mellem d. 18. og
19.?)? Og for VIP-medlemmer er der snigpremiere d. 17. dec. kl. 20 (inkl.
FOTR), hvilket er den _aller_første forestilling?

/ottesen

Fra : Rune Zedeler

Dato : 06-11-02 23:30

Martin Helbo wrote:

> 17. december for dem som er VIP medlem hos nordisk film.

Hæhæ, pjat.
De får ikke lov til at vise den før 18/12.

> De laver en LOTR maraton som starter med FOTR og derefter TTT. Det bliver
> stort.

Jeps.
Maraton starter 17/12 kl. 20.
FOTR varer 4 timer (inkl. pause).
You do the math.

-Rune

Fra : Devast8or

Dato : 06-11-02 23:54

Og så det store spørgsmål: Hvad er et VIP-medlem og hvordan bliver man det?
(hvad går det hele ud på, hvad er man medlem af?)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Mikkel Winther

Dato : 07-11-02 00:43

In <news:f4hy9.4984$oC3.731853@news010.worldonline.dk>, Devast8or
babbled:
> Og så det store spørgsmål: Hvad er et VIP-medlem og hvordan bliver
> man det? (hvad går det hele ud på, hvad er man medlem af?)

Det er nok lidt sent for dig at bliver VIP for at nå at se TTT, men de har
faktisk mange gode snigpremierer mv. så under alle omstændigheder vil jeg
anbefale dig at melde dig ind. Du går ind på <www.biozonen.dk> og melder dig
ind. Så får du et kort tilsendt, som du skal vise når du køber billet i
Nordisk Films biografer. Når du har set tilstrækkelig mange film på
tilstrækkelig kort tid (SVJH er det 4 film på 3 måneder eller noget i den
stil, det er i hvert fald ikke særlig meget) får du et nyt kort tilsendt.
Vupti, du er blevet VIP medlem og du bliver inviteret til arrangementer som
FOTR / TTT maratonet.

HTH.

m.
--
"I honestly think you ought to calm down; take a stress pill and think
things over."

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 07-11-02 01:23

On Wed, 6 Nov 2002 19:31:15 +0100, "Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk>
wrote:

> [...]
>>
>17. december for dem som er VIP medlem hos nordisk film.
>De laver en LOTR maraton som starter med FOTR og derefter TTT. Det bliver

Så er det stadig biografversionen ikke dir cut? Det kunne ellers være
rigtig rigtig stort

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Mikkel Winther

Dato : 07-11-02 09:13

In <news:o4cjsu8igkis3fi5fafuh155go8vrbob0e@4ax.com>, Morten Bowman
Hansen babbled:

> Så er det stadig biografversionen ikke dir cut? Det kunne ellers være
> rigtig rigtig stort

Ja det ville være enormt. Jeg tror dog desværre "kun" det er
biografversionen.

m.
--
"Mary gave birth to CHRIST without having known a man's touch, that's true.
But she did have a husband. And do you really think he'd have stayed married

Fra : Taba

Dato : 07-11-02 10:59

> Så er det stadig biografversionen ikke dir cut? Det kunne ellers være
> rigtig rigtig stort

Er der kommet en Dir Cut af FOTR eller....?

//Taba

Fra : Mikkel Winther

Dato : 07-11-02 11:59

In <news:bOqy9.5109$oC3.785232@news010.worldonline.dk>, Taba babbled:

> Er der kommet en Dir Cut af FOTR eller....?

Der kommer en længere version på DVD. Flere detaljer her:
<www.axelmusic.dk/productDetails/lotr4dvd>.

m.
--
Indie & Electronica
Tirsdage i ulige uger kl. 22.30 - 00.00

Fra : Jonas Wilstrup

Dato : 07-11-02 13:40

"Mikkel Winther" <mikkel.wintherNOSPAM@mail.dk> wrote in news:3dca47ba$0
$127$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> Indie & Electronica
> Tirsdage i ulige uger kl. 22.30 - 00.00
> Universitetsradioen 95.5 FM / 95.2 kabel

Men en directors cut er det ikke. Den almindelige korte biografversion er
faktisk Directors Cut.. :)

- Jonas

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-11-02 22:02

Jonas Wilstrup <jonas@nowhere.net> writes:

> Men en directors cut er det ikke. Den almindelige korte biografversion er
> faktisk Directors Cut.. :)

Begge versioner er Director's cut.

James Cameron sagde engang, at der er forskellige grænser for en films
længde i biograf og på video, fordi folk kan pause videoen og gå på
toilettet, hvis de vil.

Det er to forskellige medier.
--
Peter B. Juul, o.-.o "nej, folk vil ikke have nogen Playstation
The RockBear. ((^)) selv om der er mange der køber den."

Fra : Taba

Dato : 07-11-02 15:14

> Der kommer en længere version på DVD. Flere detaljer her:
> <www.axelmusic.dk/productDetails/lotr4dvd>.

Den kender jeg godt, men det er ikek en decideret Dir's Cut, det skulle
Peter Jackson åbenbart selv have sagt.

//Taba

Fra : Per

Dato : 08-11-02 19:12

In article <bOqy9.5109$oC3.785232@news010.worldonline.dk>,
famtabaREMOVE@tiscali.dk says...

> Er der kommet en Dir Cut af FOTR eller....?

Selv om LOTR er mig ret ligegyldig, har jeg dog bit mærke i at
instruktøren Peter Jackson ved en hver given lejlighed understreger med
STORE bogstaver at det IKKE er et directors cut, det er en Extended
version. For ham er der en væsentlig forskel, idet directors cut som regl
betyder at den første version bare blev banket samme af forskellige dele
af studiet og at instruktøren er blevet bet om at rende og hoppe. Han
understreger at de ikke blandede sig i den første film, at have var meget
tilfreds med den, men at den var ved at blive for lang for amerikanske
biografer. Så han sytnes den Extended edition er lige så god som den
første version, bare lidt længere :)