HJÆLP: EN Online Haynes til Peugeot 100 sc~
Fra : knowit@sol.dk

Dato : 06-11-02 15:40

Hejsa

Er der en der har en ide om, hvor der måtte ligge en On-line tilngængelig
Haynes Manual til en Peugeot Scooter 100 ccm - eller et ditto produkt....

mvh
Mike

Fra : Hekto

Dato : 06-11-02 16:01

In article <aqb9k6$msi$1@sunsite.dk>, knowit@sol.dk says...
> [...]
> Haynes Manual til en Peugeot Scooter 100 ccm - eller et ditto produkt....

Nej, for der findes ikke nogen!

Se på www.speedfight.cjb.net
Under link er der henvisninger til andre sider.

Hvad er dit problem, måske har jeg en løsning?

--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-in-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-in-2
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=8

Fra : sumdj@ringamt.dk

Dato : 07-11-02 13:38

Hej "hektor"

Tak for vinket.
Jag har dog det problem at www.speedfight.cjb.net,
blot leder mig til en site med en masse "garbage" - som om der mangler en
eller anden ting i linket.

Kan det tænkes der skal mere på ovennævnte URL ?

Mike

Fra : Hekto

Dato : 07-11-02 14:18

In article <aqdmqi$hub$1@sunsite.dk>, sumdj@ringamt.dk says...
> [...]
> eller anden ting i linket.
>
> Kan det tænkes der skal mere på ovennævnte URL ?

Så prøv:

http://www.hekto.dk/speedfight/

Det er samme side. ;)

Fra : sumdj@ringamt.dk

Dato : 07-11-02 16:52

Halløja igen..

Så sparker vi r.........

Dette er en kanon-site - til de af jer der læse med - den er et "kik"
værd..

Der et eller andet skod med det link jeg fik tidligere:
www.speedfight.cjb.net,
når jeg hopper på denne site, får jeg tabeseret siden med den
bannerreklame
du har øverst fra FREEPAQ -eller Ofir....

Men ellers ros itl et OK job...

/Mike

Fra : Hekto

Dato : 08-11-02 10:34

In article <aqe26l$a9p$1@sunsite.dk>, sumdj@ringamt.dk says...
> [...]
> når jeg hopper på denne site, får jeg tabeseret siden med den
> bannerreklame
> du har øverst fra FREEPAQ -eller Ofir....

Der er tilsyneladende nogle problemer med CJB.NET

> Men ellers ros itl et OK job...

TAAAK!>