Mac spotting
Fra : David Blangstrup

Dato : 06-11-02 15:25

I programmet Etchelon på DR2 i går var der en ekspert fra en
Organisation, der skulle beskytte folk mod elektronisk overvågning - han
havde en iMac bondi
For resten uhyggeligt (fransk) program, dvs. emnet var til at blive
paranoid af.

Fra : Anders Hedegren

Dato : 06-11-02 22:57

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> I programmet Etchelon på DR2 i går var der en ekspert fra en
> Organisation, der skulle beskytte folk mod elektronisk overvågning - han
> havde en iMac bondi

Jeg synes det er nemmere at finde Macs i store spillefilm end
Windous-maskiner. Hvis man ser en ikke-Mac kører den ofte et plat
opdigtet operativ system. Men MS har vel heller ikke brug for
product-placement.

--
Anders Hedegren
http://iceduck.com + me@NOSPAMiceduck.com

Fra : Jesper

Dato : 07-11-02 03:53

Anders Hedegren <me@NOSPAMiceduck.com> wrote:

> [...]
> Windous-maskiner. Hvis man ser en ikke-Mac kører den ofte et plat
> opdigtet operativ system. Men MS har vel heller ikke brug for

Det sjove ved det er at Apple får en masse gratis product placement,
fordi art directors gerne viser smukt design på film, hvortil kommer at
ganske mange mennesker i film, TV mm. er Mac brugere.
--
Jesper myem@il -> lustmagnet {at} sexmagnet [dot] com

Ny sølvpapirshat til Steen Hjortsø.

Fra : Peter Hansen

Dato : 07-11-02 11:38

Mac spottes i næsten samtlige mainstream movies fra USA, og man
behøver såmænd ikke se meget efter i Langt fra Las Vegas og på TV2
generelt - selv i kataloger fra Ikea er der sneget en designer Mac ind
i billedet.

/* iMz

Fra : Anders Hedegren

Dato : 07-11-02 11:46

Peter Hansen <ph@brandehs.dk> wrote:

> (...) selv i kataloger fra Ikea er der sneget en designer Mac ind
> i billedet.
>
> /* iMz

De bruger nu nogle forfærdelige HP'er i deres ny katalog, men jeg har
vist fundet en enkelt PowerBook et sted. I gamle dage var det kun Macs.