RR- MotoGP : Yamaha - ny sponsor og ny kør~
Fra : Michael K. S.

Dato : 06-11-02 14:36

Det skal åbenbart være cigaretter....*host*

Og Checa får Marco Melandri som makker på M1'eren,efter Max hellere
ville ha' en Honda

http://www.motorcyclenews.com/racing/detail?sectionID=52628&documentID=158285&navID=37

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Niller

Dato : 06-11-02 17:17

> Og Checa får Marco Melandri som makker på M1'eren,efter Max hellere
> ville ha' en Honda

Var det ikke de to kvajpander der buldrede ind i hinanden i starten af
søndagens MotoGP ??

--
Venlige hilsener
/NILLER -> GSX 600 F http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=53

Fra : SLP/JM

Dato : 06-11-02 19:54

"Niller" <nielsras@privat.dk> skrev >
> Var det ikke de to kvajpander der buldrede ind i hinanden i starten af
> søndagens MotoGP ??

Nej, Melandri kørte 250 cc i år og vandt for øvrigt mesterskabet. Det var
Cardoso, der kørte ind i Checa, og jeg vil ikke ligefrem kalde dem for
kvajpander, da man ikke forventer, at den forankørende eller en selv går i
stå ved starten på et løb

--
Susanne