Hjælp : mangler navnet på en julesang med ~
Fra : Blix

Dato : 06-11-02 13:58

det er den jule sang hvor de var sammen med en masse andre så som rene dif
og christina!
er der nogle der kan huske navnet på denne sang da den kører rundt inde i
mit hoved, og jeg kan ...... ikke huske hvad den hedder

Fra : Herold

Dato : 06-11-02 14:18

> [...]
> er der nogle der kan huske navnet på denne sang da den kører rundt inde i
> mit hoved, og jeg kan ...... ikke huske hvad den hedder

Ikke René Dif, men Remee.

Navnet på gruppen var Remee Allstars, og sangen hed... Ja, hvad var det nu?

Fra : Michael H.

Dato : 06-11-02 14:48

"Herold" <jacob@boomtown.net.invalid> skrev i en meddelelse

> Ikke René Dif, men Remee.
>
> Navnet på gruppen var Remee Allstars, og sangen hed... Ja, hvad var det
nu?

Det er Remee Allstars med sangen Let Love Be Love
Iøvrigt sunget af SOAP, Juice, og Christine Blond..

Michael

Fra : Blix

Dato : 06-11-02 17:16

> nu?
>

> Det er Remee Allstars med sangen Let Love Be Love
> Iøvrigt sunget af SOAP, Juice, og Christine Blond..
>

> Michael

ok takker mange gange

Fra : Blix

Dato : 06-11-02 17:18

ja nu fik jeg navnet men kan ikke finde den længere :(

nogen der har den som vil dele den???

Fra : Jeppe Nørgaard

Dato : 06-11-02 17:19

Jeg har den. Men jeg ved ikke lige hvordan man deler den.

Jeppe

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-11-02 20:14

Jeppe Nørgaard skrev:
> Jeg har den. Men jeg ved ikke lige hvordan man deler den.

Du knækker cd'en og sender den ene halvdel med posten.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk