find fedt
Fra : Ingrid

Dato : 06-11-02 13:13

Er der nogen som kan hjælpe med et hæfte som hedder( Find fedt og tab
det ), evt. en som kan scanne den ind og sende den ??
Hilsen Ingrid

--
http://home20.inet.tele.dk/web/
http://home6.inet.tele.dk/ingrid/

Fra : Inger

Dato : 07-11-02 16:26

Er du sikker på at det er den helt præcise titel?

Hilsen Inger

Fra : Henny Stewart

Dato : 07-11-02 18:40

"Inger" <inger@ilddrage.dk> skrev i en meddelelse
> Er du sikker på at det er den helt præcise titel?
>
> Hilsen Inger
>
> "Ingrid" <stub@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Hvis det er den, der hedder "Find fedtet og tab dig", så er den
udgivet at Nycomed, og man kan få den hos sin læge. Den
indeholder tabeller over mange gængse næringsmidlers
energiindhold, og så har den et "briksystem", sådan at man
lettere kan finde ud af, hvor meget fedt, der er i de forskellige
madvarer. Der forudsættes ikke, at man skal bruge nogle andre af
Nycomeds produkter for at bruge hæftet.

Det er på over 50 sider, så det er lovlig meget scannearbejde.
--
Henny

Fra : Ingrid

Dato : 08-11-02 09:58

det er den jeg mener med brik system, jeg har været i kontakt med min læge ,
men hun har den ikke ; og firmaet må ikke sende den til mig, jeg SKAL have
den hos min læge ??
Hilsen Ingrid

Fra : Helleq

Dato : 08-11-02 10:35

> [...]
,
> men hun har den ikke ; og firmaet må ikke sende den til mig, jeg SKAL

Ring dog til din læge og bed hende om at få den hjem, næste gang hun taler
med firmaet, eller få hende til at bestille den, mens du er der!
Din læge er vel også interesseret i at du får et vægttab?
Så det er da også i hendes interesse at få bogen hjem.
Mvh
Helle

Fra : Ingrid

Dato : 08-11-02 10:46

Jeg ved ikke om det måske er en gammel bog ?? hun kendte den ihvertfald ikke
, men vil dog undersøge det, men det tar vel også flere uger )
Jeg har også hørt at der skulle være ca. 20 sider det er jo kun et hæfte (
ikke en bog )

Hilsen Ingrid

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-11-02 12:56

Ingrid wrote:

> [...]
> , men vil dog undersøge det, men det tar vel også flere uger )
> Jeg har også hørt at der skulle være ca. 20 sider det er jo kun et hæfte (

Prøv og kontakte det nærmeste folkebibliotek og se om de ikke også har
den stående eller kan skaffe den til dig.

De kan sandsynligvis få den hjem via Det kongelige bibliotek, da hæftet
sikkert er omfattet af pligtafleveringen af publikationer.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 08-11-02 15:31

> [...]
>

> --
> Med venlig hilsen Carsten Riis
> Vær med til at redde liv ca. 4 gange om året

En almindelig søgning på bibbliotek.dk giver mulighed for at bestille denne
bog.

Find fedtet og tab dig

1999. 50 sider, illustreret i farver
Forlag: Nycomed

mvh Kirsten

Fra : Padmé

Dato : 08-11-02 17:37

jeg har lige prøvet og der siger den at der ikke er noget resultet på min
søgning..... æv
Padmé

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-11-02 18:42

"Padmé" wrote:

> jeg har lige prøvet og der siger den at der ikke er noget resultet på min
> søgning..... æv

Prøv igen.
Den er den eneste som kommer frem, når man indtaster hele titlen i
titel-feltet.

Fra : Ingrid

Dato : 08-11-02 21:48

--
siger tusind tak for hjælpen, har fået resultat, en vil gerne låne mig bogen
..

Fra : Erna Andersen

Dato : 09-11-02 08:31

"Ingrid" <stub@tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg ved ikke om det måske er en gammel bog ??

Ja, den er forældet.
Fordi den ikke skelner mellem de forskellige fedtyper. Man kan ikke med
sundheden i behold minimere sit fedtforbrug ved hjælp af den, så drop den.

KH Erna