Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
PowePoint ud på TVOut
Fra : Max Nielsen

Dato : 06-11-02 12:21

Hej
Jeg skal have min presentation ud på TVOut, på et Geforce 4 kort, hvordan
fortæller jeg PowerPoint det?

hudibras

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 06-11-02 12:49

"Max Nielsen" <hudibras@hotmail.com> crashed Echelon writing

> Jeg skal have min presentation ud på TVOut, på et Geforce 4 kort, hvordan
> fortæller jeg PowerPoint det?

Du skal indtille dit grafikkort til at aktivere TV-Out via driveren, og så
kan du vælge hvor vidt skrivebordet skal strækkes ud til TV-Out som
sekundær skærm eller om skærmbilledet skal clones.

Derefter kører du PP præsentationen som var det på skærmen den skulle
vises.

--
Bjarke Andersen

Fra : Max Nielsen

Dato : 06-11-02 13:08

Hej
Jamen så skal jeg trække billedet over i den anden skærm. Hvordan får jeg
den så til at starte derovre?

hudibras

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 06-11-02 13:19

> Hej
> Jamen så skal jeg trække billedet over i den anden skærm. Hvordan får
> jeg den så til at starte derovre?

Hvis du kører PP i fuldskærm på TVet og starter filen, starter den så ikke
sjovet derovre?

Hvis ikke, må det være PP der har et problem med dualmonitor. Men som sagt
evt. køre TV out i clone, så viser TVet alt hvad skærmen viser.

--
Bjarke Andersen

Fra : Max Nielsen

Dato : 06-11-02 13:40

Hej

Nej ikke i kopi fordi, den anden skærm skal bruges til at afvikle andre ting
på!

hudibras

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 06-11-02 22:15

"Max Nielsen" skrev:

> Nej ikke i kopi fordi, den anden skærm skal bruges
> til at afvikle andre ting på!

Så må du nok indstille skærm nr. 2 til at være en kopi af skærm nr 1 mens du
kører din powerpoint.

Mvh, Lars

Fra : christian buhrkall

Dato : 07-11-02 06:02

Max Nielsen wrote:

> Hej
>
> Nej ikke i kopi fordi, den anden skærm skal bruges til at afvikle andre ting
> på!

Du skal køre pp i full screen ,hvilket jeg ikke aner hvordan du gør.
Så skal du ind under display->settings->advanced->(her skifter min til dansk) ->
gforce 4-> yderlige egenskaber->overlay styrings enheder->styringsenheder til
videospejling.
her vælger du sekundær skærm som "enhed i fuld skærm".

En anden løsning er at du vælger vandret eller lodret udviddelse af dit
deskstop på den 2. skærm.
her skal du så trække applikationen over.
Du kan også lave flere deskstops hvor du så tildeler pp til skærm 2.
Der er mange løsninger ;).