Kompilere VB via script??
Fra : stk

Dato : 06-11-02 10:56

Hej NG.

Er det muligt via et script eller en batfil at kompilere et VB projekt?
Jeg har en applikation, der består af en del hjemmelavede dll'er der skal
kompileres i en bestemt rækkefølge. Det ville jo så være lidt nemmere med et
script end at åbne hver fil og kompilere.

mvh
Stefan

Fra : John Doe

Dato : 06-11-02 11:49

> Er det muligt via et script eller en batfil at kompilere et VB projekt?

jada

vb6 /m [projeknavn]

m for make

for flere paramtre:

vb6 /?

husk fuld sti, hos mig:

C:\Program Files\Microsoft Visual Studio\VB98\vb6.exe

- bat - start -

@echo off

set VB_MAKE="C:\Program Files\Microsoft Visual Studio\VB98\vb6.exe" /m
set WORK_DIR=d:\data\projects\

%VB_MAKE% "%WORK_DIR%project1\project1.vbp"
%VB_MAKE% "%WORK_DIR%project2\project2.vbp"

- bat - end

Robert

Fra : stk

Dato : 06-11-02 12:04

> jada
>
> vb6 /m [projeknavn]
Mange tak.
Har siddet og stirret mig blind på c2.exe, link.exe og cvpack.exe...

c",)
Stefan