CZ180 Instr.bog / Kim Olsen se her!!!
Fra : Buck

Dato : 06-11-02 09:14

I tror det er løgn!!

Jeg har fundet en instruktionsbog til CZ 180 til download på nettet !

http://mujweb.atlas.cz/www/prirucky/cz180_p/cz180navod.zip

På side 42 er der et ledningsdiagram.
På side 48 står der hvordan man stiller olieblandingen.

Hvad mere kan man ønske sig?
Ok, den er på tjekkisk, men alligevel...

Adgangen til den tjekkiske hjemmeside svinger meget, og jeg havde min kamp
med at få skidtet downloadet.
Hvis i ikke kan få den hentet, så smid mig en mail, så sender jeg den til
jer...

Evt. nogen der vil lægge et link på en mc-relateret hjemmeside i DK??
--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Buck

Dato : 06-11-02 09:23

Her er iøvrigt en online ordbog der kan oversætte fra Tjekkisk til Dansk...

http://www.tranexp.com:2000/InterTran

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Kim Olsen

Dato : 06-11-02 17:32

Hej Buck

Jeg takker mange gange, og skal nok videresende til Jawa/Cz klubben.

Hvordan fandt du iøvrigt denne, jeg har ellers ledt længe.

Kim Olsen

Fra : Manuel1

Dato : 26-04-04 11:42

Hej der, jeg har den på engelsk og om en uge på dansk. Så i kan kontakte
mig på manuel@it.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Michal

Dato : 26-04-04 12:59

On Mon, 26 Apr 2004 10:41:47 GMT, Manuel1 wrote:
[snip Kanduikke]

Den usenet artikkel du svarer på findes ikke engang mere på
sunsite.auc.dk usenet serveren :P

Ikke nok med at de ikke tidsstempler deres artikler, de tømmer heller
ikke cachen!

--
Venlig Hilsen
Michal

Fra : Kim Olsen

Dato : 26-04-04 17:11

Hej

Det er godt nok en gammel sag du svarer på.
Det er over et år siden, jeg solgte min CZ180.

Jeg kører nu på Geely Boss (www.geely.dk)

Men ellers tak for hjælpen.

For ikke helt at glemme totakteren, har jeg købt en DKW RT125/2 årgang 1953,
men den er knapt nok køreklar.

Hilsen

Kim Olsen