hjælp til køb af dildo/vibrator
Fra : Thunderbird

Dato : 06-11-02 00:22

Kære NG

Da mig og kæreste vil til at "krydre" vores exliv lidt har vi besluttet at købe en dildo/vibrator.
I forbindelse hermed har vi så et par spørgsmål.

1:
Hvad er egentlig forskellen på en dildo/vibrator

2:
Vi regner med bare at skal have en "almindelig" dildo/vibrator, der dog kan klare at komme en tur
med i bad. Med almindelig forståes en der ikke har alle mulige mærkelige lige former eller
nødvendigvis liger en kopi af mandens lem. Da jeg er på SU og min kæreste ingen penge har så ska
lden heller ikke koste det vilde.

Men kan i anbefale nogle ?.
(gerne med link til sted hvor at den/de kan købes)

3:
VI står også og skal investerer i noget glidecreme, men er der nogle mærker her som folk i enighed
kan anbefale. (gerne med link til sted hvor at det kan købes.

Flemming Jacobsen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-11-02 04:40

On Wed, 06 Nov 2002 00:22:29 +0100, Thunderbird <dsl79930[Fjern
dette]@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>I forbindelse hermed har vi så et par spørgsmål.
>
>1:
>Hvad er egentlig forskellen på en dildo/vibrator

jeg tror ikke der nogen - med undtagelse af at det ikke er alle
dildoer der indbygget en vibrator i - jeg tror også vibrator kan være
anden ind atrap formet - det er så at sige alt hvad der vibere

> [...]
>lden heller ikke koste det vilde.
>
>Men kan i anbefale nogle ?.
>(gerne med link til sted hvor at den/de kan købes)

den er grim som arve synden - men det er den dildo jeg har hørt de
varmest anbefalinger på ....

Lilla jellydildo.
Bestillingsnummer:10521
Den ser måske nok mærkelig ud, men den har bestemt sine fordele. Èn af
dem er støjniveauet, som er meget lavt. En anden er, at på trods af at
den er af silikone, vibrerer den kraftigt. I øvrigt er den også
vandtæt.
Pris = Dkr.160,-
http://www.sm-shop.dk/category.asp?category=5

og prissen er ikke wild..... man kan nok finde noget der er 50-70 kr
billiger men er også der efter .... da den yberlige og jeg var ynger
der lavde vi dem nu selv af sterin lys.... det var nu faktisk en
succes men der kan du nok slå det ud af hovedet med en vibrator
med mindre du hmmm..... ja man kunne well teoretisk set godt ... støbe
en gamle el baber maskine eller tandbørste ind i sterin ...

>3:
>VI står også og skal investerer i noget glidecreme, men er der nogle mærker her som folk i enighed
>kan anbefale. (gerne med link til sted hvor at det kan købes.

i skal sgu da rigtigt hygge jer Øhh jeg kan ikke lige huske den
yberliges mærke menjeg mener det er noget tynd versaline ?

Mv
Bo M Mogenen
--
http://www.bobdylan.com/songs/iandi.html
http://www.bobdylan.com/songs/landlord.html + http://www.highwaytoacdc.com/parole/rideon.php3

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-11-02 11:39

Thunderbird wrote:
> 1:
> Hvad er egentlig forskellen på en dildo/vibrator

det siger næsten sig selv*G* principielt er det den samme ting.... en
vibrator vibrerer bare ;)

> [...]
> liger en kopi af mandens lem. Da jeg er på SU og min kæreste ingen
> penge har så ska lden heller ikke koste det vilde.

der er mange forskellige typer, og det er svært at begynde at beskrive dem
alle.... nogle foretrækker de bløde der føles ægte og andre dem der absolut
ikke gør..... der er ikke meget andet at gøre end at prøve jer frem ;)

> Men kan i anbefale nogle ?.
> (gerne med link til sted hvor at den/de kan købes)

selv foretrækker jeg det naturlige uden vibrator... og har masser af gode
erfaringer med en som denne : http://shor.ter.dk/974096495
hvis man periodevis godt vil have lidt vibration kan jeg klart anbefale
denner her: http://shor.ter.dk/540682904
den kan bruges alene og med dildoen, udvendigt og indvendigt og fås endda
med latex overtræk ( som jeg synes er en vææældig god ide

> 3:
> VI står også og skal investerer i noget glidecreme, men er der nogle
> mærker her som folk i enighed kan anbefale. (gerne med link til sted
> hvor at det kan købes.

jeg har kun en ting jeg vil være bekendt at anbefale..... Eros Bodyglide...
den er dyr men KANON.... og den fås i to størrelser.... du kan købe den her
: http://shor.ter.dk/201531987

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Danish Bacon

Dato : 06-11-02 22:15

<"krydre" vores exliv lidt ............>
--

*LOL*....Tjaah..En vibrator skulle nok kunne sætte lidt gang i de døde
kroppe

Mvh.
Kim Høegh-Guldberg
http://delfol.homepage.dk
http://cecilieh-g.webbyen.dk
"Thunderbird" <dsl79930[Fjern dette]@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Kære NG

..

Fra : anne eskildsen

Dato : 19-11-02 11:42

Hej Flemming.

Jeg kan varmt anbefale denne side.
http://www.1-class-erotik.dk/EndOrder.asp
den er let at finde ud af og kan kun komme med ros
til deres dildo´er samt vibrator.
en side der er værd at besøge og let at bestille fra.

/Anne.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-11-02 18:08

"anne eskildsen" <anneeskildsen77@hotmail.com> skrev :

>[Indlæg + bundcitat fraklippet]

Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Monica Petersen

Dato : 20-11-02 16:11

Denne side kan varmt anbefales... deres produkter er helt i top og deres
priser er lavere end de fleste andre sex-shoppe.

http://www.hotfun.dk