Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Krak på Amerikansk - findes det ? findes d~
Fra : MH

Dato : 05-11-02 23:26

Jeg har et telefonnr, og nu kunne jeg godt tænke mig at se, hvem der ejer
dette tlf. nr. altså en service ala krak.dk - hvor jeg plotter nummeret ind,
og så finder jeg informationer om hvem det tilhører - adresse osv.
det er et USA nr.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak

MVH
MH

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 06-11-02 00:13

"MH" skrev:

Hm, Krak på amerikansk - er det mon Enron ? :-|

> Jeg har et telefonnr, og nu kunne jeg godt tænke mig
> at se, hvem der ejer dette tlf. nr. altså en service ala

Prøv en som http://www.whitepages.com/

Hvis der ikke er held med den, så gå ind på f.eks. www.yahoo.com og søg på
"white pages" så får du en del andre at vælge imellem.

Mvh, Lars

Fra : Mark Beaumont

Dato : 06-11-02 00:29

MH wrote:
> Jeg har et telefonnr, og nu kunne jeg godt tænke mig at se,
> hvem der ejer dette tlf. nr. altså en service ala krak.dk

Ultimate White Pages (http://www.theultimates.com/white)
Switchboard (http://www.switchboard.com)
Info Space (http://makeashorterlink.com/?Q1F746B52)
Info USA (http://makeashorterlink.com/?Z3E726B52)