Batteri til Nokia 3310
Fra : S. J.

Dato : 05-11-02 22:47

Findes der et batteri til en Nokia 3310, som har længere holdbarhed end det
medfølgende, som vist har 900 mAT i sig.

Steen

Fra : Ian

Dato : 06-11-02 11:33

"S. J." wrote in message ...
> Findes der et batteri til en Nokia 3310, som har længere holdbarhed end
det
> medfølgende, som vist har 900 mAT i sig.

Hej Steen

Jeg har en 3510 som jeg synes holder strøm væsentlig længere end min
tidligere 3310.
Batterierne er ens på den måde at 3510'erens er tyndere (og noget lettere),
samt er af typen Li-ion, mod 3310'erens standard Ni-MH (ret mig hvis jeg
tager fejl?).
Jeg ved selvfælgelig ikke, om telefonerne har forskelligt strømforbrug, men
ellers "burde" der vel være mere "tid" i Li-Ion batteriet.
Se evt www.thansen.dk hvor det kan købes under 3310 tilbehør.

Mvh Ian

Fra : Spooky©

Dato : 06-11-02 11:35

"S. J." <sj@FJERNhumleby.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der et batteri til en Nokia 3310, som har længere holdbarhed end
det
> medfølgende, som vist har 900 mAT i sig.
>
> Steen

Hejsa...

Ja, man kan godt få et "større/kraftigere" batteri til en Nokia 3310. Jeg
har selv forespurgt i en Sonofon butik og fik prisen opgivet til at være
omkring de kr. 450,00 - 500,00. Det er jo mange penge men - det skulle altså
være et kanont godt - og fremfor alt - originalt batteri fra Nokia.

Min egen - Nokia 8310 har som standard netop denne type batteri og kan holde
i et par dage med flere samtaler og SMS'er undervejs.. Kan kraftigt anbefale
denne type batteri!

Jeg mener det hedder noget med Ni-CD .... oohh - eller var det Li-NH ??

Spooky©