Køler på ATi Radeon 8500
Fra : Isak Lyberth

Dato : 05-11-02 22:08

Jeg er den glade ejer af et ATi Radeon 8500 grafikkort.
På den sidder der en larmene køler som jeg nu gerne vil have fjernet og
skiftet med en bedre passiv ting. Men desværre er den limet fast.
Hvordan kan jeg få den gamle skod køler af uden at knække eller på anden
måde beskadige kortet?

Hilsen Isak

Fra : Martin K

Dato : 05-11-02 22:13

Isak Lyberth wrote:
> [...]
> og skiftet med en bedre passiv ting. Men desværre er den limet fast.
> Hvordan kan jeg få den gamle skod køler af uden at knække eller på

Det gamle råd, med at kyle kortet i en plasticpose, og så en ½ time i
fryseren. Det er noget jeg har læst herinde, og har aldrig selv prøvet
det...

--
Martin K