Popstars
Fra : Lars Raaby

Dato : 05-11-02 21:40

Så kom det fra at det var Jon der vandt.
Jeg syntes at det nye nummer med eyeQ lyder ad h... til. Musikken
var alt for høj.

Lars Raaby

Fra : Thomas H.

Dato : 05-11-02 21:45

"Lars Raaby" <nospam2@raaby.dk> skrev i en meddelelse

> Så kom det fra at det var Jon der vandt.

Ja øv
Men han har da ændret stemme, har han ikke?
Han har ikke samme bøssestemme, og så har de
fjernet hans vibrato *G*

> Jeg syntes at det nye nummer med eyeQ lyder ad h... til. Musikken
> var alt for høj.

Det var ret intetsigende ..

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 05-11-02 21:59

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev

> Men han har da ændret stemme, har han ikke?
> Han har ikke samme bøssestemme, og så har de
> fjernet hans vibrato *G*

Man kan manipulere meget ved hjælp af nymodens elektronik.

> Det var ret intetsigende ..

Rent lyd- og billedteknisk var eyeQ indslaget en mild katastrofe. Lidt
synd, for sangen er såmænd ikke værre end så meget andet popmusik.

mvh
Peter

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 05-11-02 22:14

Chuke Mimergolf <spam@nej.for.pokker> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aq9be9$r31$1@sunsite.dk...
> "Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev

> Man kan manipulere meget ved hjælp af nymodens elektronik.

Mon ikke bare han har lært at støtte ordentligt?

/Ulrik

Fra : Martin Seebach

Dato : 05-11-02 22:44

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> wrote in message
> Man kan manipulere meget ved hjælp af nymodens elektronik.

He he.. Det Simpsons-afsnit hvor Bart og drengene bliver casted til et
boyband, bruger produceren L. T. Smith også en eller anden maskine, som han
tænder med den uforglemmelige replik "Thank you, NASA!"

--
Venlig hilsen
Martin Seebach

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 05-11-02 23:33

"Martin Seebach" <martin-nospam@g-bach.dk> skrev

> [...]
som han
> tænder med den uforglemmelige replik "Thank you, NASA!"

Hehe... Klassisk Simpsons-øjeblik

mvh
Peter

Fra : Søren Bovbjerg

Dato : 06-11-02 13:28

> Hehe... Klassisk Simpsons-øjeblik

mmMMMmm...... Classic.....

/SB

Fra : Peter Holm

Dato : 07-11-02 18:32

> som han
>
> Hehe... Klassisk Simpsons-øjeblik

Har du et episode-nummer på den ?

Mvh
Peter

Fra : Martin Seebach

Dato : 07-11-02 19:30

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> wrote in message
> Har du et episode-nummer på den ?

Sæson 12, episode 262:
http://www.tvtome.com/Simpsons/season12.html#ep262

--
Venlig hilsen
Martin Seebach

Fra : Peter Holm

Dato : 08-11-02 11:29

> Sæson 12, episode 262:
> http://www.tvtome.com/Simpsons/season12.html#ep262

Thx *s*
Peter

Fra : / / dentro / /

Dato : 05-11-02 22:25

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse

| Ja øv

Jeg har længe holdt med Jon, men da de viste Jon og Julie gennem hele
forløbet idag, kunne jeg godt se at Julie var bedre. Så jeg er også
lidt ærgelig over at han vandt. Men de tre dommere har nok taget Jon
fordi han har det største publikum i og med han er boyband typen,
hvorimod Julie mere var Celine Dion eller noget, som det jo mest er de
lidt ældre end boyband-publikummet der lytter til. - Dem som ikke har
fulgt med i Popstars.

| Men han har da ændret stemme, har han ikke?
| Han har ikke samme bøssestemme, og så har de
| fjernet hans vibrato *G*

Ja, det var også noget af det første jeg lagde mærke til. At de havde
fjernet vibratoen. Det hjalp på det vil jeg sige.

Yep, det lagde jeg også mærke til. Jeg tænkte på om det var fordi det
var live, eller om indspilningen bare ER sådan. Men jeg tror desværre
ikke de sang live (ellers gjorde de det i hvert fald godt), så
indspilningen er nok sådan. :(

/ / dentro / /

Fra : James Olsen

Dato : 05-11-02 23:28

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> wrote in message

> [...]
> var live, eller om indspilningen bare ER sådan. Men jeg tror desværre
> ikke de sang live (ellers gjorde de det i hvert fald godt), så

Både eyeQ pigerne og Jon mimede.
Julie skulle have vundet. Hun kan synge, det kan Jon ikke!

Mvh
James.

---

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 05-11-02 23:35

"James Olsen" <none@notvalid.no> wrote:

>Både eyeQ pigerne og Jon mimede.
>Julie skulle have vundet. Hun kan synge, det kan Jon ikke!

Hvis popstars handlede om at finde den bedste sanger. Det gør det ikke
- hvilket vi jo har set både denne og sidste gang. Det handler om at
finde en person der har "pakken" og som passer ind i konceptet. Og med
den baggrund tror jeg såmænd de har ramt rigtigt med Jon. Jeg gætter
på at Julie let kan få en pladekontrakt efter denne eksponering hvis
hun ønsker det. Men jeg tror der er noget rigtigt i at hendes
målgruppe ikke er den som "popstars" søger.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Thomas H.

Dato : 05-11-02 23:46

"Lars Kim Lund" <lkl@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> finde en person der har "pakken" og som passer ind i konceptet. Og med
> den baggrund tror jeg såmænd de har ramt rigtigt med Jon.

Præcis!
Og jeg tror han vil nyde, at der står 3000 13-årige piger
og skriger når han optræder

Jeg gætter
> på at Julie let kan få en pladekontrakt efter denne eksponering hvis
> hun ønsker det.

Ja det skulle man tro.

Men jeg tror der er noget rigtigt i at hendes
> målgruppe ikke er den som "popstars" søger.

Hvilke sætter hele projektet i et dårlig lys synes jeg,
det bliver lige en tand for plastik-pop-agtigt

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 06-11-02 00:48

"Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote:

>Men jeg tror der er noget rigtigt i at hendes
>
>Hvilke sætter hele projektet i et dårlig lys synes jeg,
>det bliver lige en tand for plastik-pop-agtigt

Det synes jeg såmænd ikke sålænge det er tydeligt at det er deres mål.
De har jo aldrig lagt skjul på hvad de søger og at sang ikke engang er
halvdelen. Popstars er rettet mod en bestemt demografi - og når
målgruppen går meget højt op i "sekundære" ting, så er det klart at
sang alene træder i baggrunden.

Det kan man så synes er ærgeligt, men jeg synes ikke man kan laste
projektet for det sålænge de ikke forsøger at være andet end de er.
Hvis man har noget mod det kan man lade være med at se deres
udsendelser og købe musikken.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : / / dentro / /

Dato : 07-11-02 00:22

"Lars Kim Lund" <lkl@fabel.dk> skrev i en meddelelse

| Jeg gætter
| på at Julie let kan få en pladekontrakt efter denne eksponering hvis
| hun ønsker det.

Jep. Selvfølgelig kan hun det. Personligt ville jeg også hundrede
gange hellere blive nummer 2 i Popstars end at vinde. Det er der mange
fordele ved:

- Du bliver ikke proppet ind i et koncept
- Du har flere rettigheder
- Du kan vende dig til livet som stjerne, og bliver ikke sat ind i
positionen fra den ene dag til den anden
- Du selv kan stå 100% inde for det du laver

/ / dentro / /

Fra : / / dentro / /

Dato : 05-11-02 22:27

"Lars Raaby" <nospam2@raaby.dk> skrev i en meddelelse

| Så kom det fra at det var Jon der vandt.

Det var i øvrigt sjovt som han konstant pillede sig i næsen under sin
optræden - lol!

Og er du gal en pinlig farmor han har! Jeg ville fandeme dræbe hende
hvis det var min farmor der dummede sig så meget på TV! *gg*

/ / dentro / /

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 06-11-02 00:07

> Og er du gal en pinlig farmor han har! Jeg ville fandeme dræbe hende
> hvis det var min farmor der dummede sig så meget på TV! *gg*

Det gjorde han nok også, skal du se. De gemmer det bare til Popstars extra
eller sådan noget.

/Nikolaj

Fra : Troels

Dato : 06-11-02 00:06

> Og er du gal en pinlig farmor han har! Jeg ville fandeme dræbe hende
> hvis det var min farmor der dummede sig så meget på TV! *gg*

Lyder spændende. Hvad skete der?

/Troels

Fra : / / dentro / /

Dato : 07-11-02 00:25

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en meddelelse

| Lyder spændende. Hvad skete der?

Det kan desværre ikke beskrives med ord, hendes opførsel. Den skulle
opleves. Hun var bare 100% styret af at hun var på TV. Hun stillede
Jon overfladiske spørgsmål, bare for at få en samtale igang. Desuden
begyndte hun at flirte med ham dommeren da han var på besøg. Og så
sagde hun alt muligt højtideligt lort..... ....eaj, det kan altså ikke
forklares - se det! :)

/ / dentro / /

Fra : Karina Hjorth

Dato : 07-11-02 11:13

> Jon overfladiske spørgsmål, bare for at få en samtale igang. Desuden
> begyndte hun at flirte med ham dommeren da han var på besøg. Og så

Det fede var, da det blev nævnt, at hun var alene og på jagt efter en mand,
hvortil Simon Juncker svarede, at det ville hans kæreste nok ikke blive så
glad for og tilføjede: "Kan det her klippes ud på en eller anden måde?"*G*

Karina

Fra : Anders F. Nielsen

Dato : 06-11-02 15:13

"/ / dentro / /" wrote

> Og er du gal en pinlig farmor han har! Jeg ville fandeme dræbe hende
> hvis det var min farmor der dummede sig så meget på TV! *gg*

Super farmor simpelthen. Jeg vil til enhver en tid foretrække en farmor som
hans, fremfor en vissen grøntsag, der gemmer sig i bag strikketøjet i den
knirkende gyngestol og forfalder til Jørn Hjorting snak...

'Anders

Fra : Lars Raaby

Dato : 06-11-02 18:23

Anders F. Nielsen skrev i et tidligere indlæg:

> [...]
> en farmor som hans, fremfor en vissen grøntsag, der gemmer sig
> i bag strikketøjet i den knirkende gyngestol og forfalder til

Og lytter til Dansk top musik. lol

Lars Raaby