Star Trek - Nemesis ?
Fra : spæf

Dato : 05-11-02 20:25

http://us.imdb.com/ReleaseDates?0253754 er der release dates for Sverige
og Norge, men ikke for Danmark.

Er der nogen her der ligger inde med insideviden, ang. premiere i Danmark.

Jeg kan nemlig ikke vente !!!

Hvis du ikke har set traileren endnu, SÅ GØR DET !!!. Det bliver så stort.

http://www.apple.com/trailers/paramount/star_trek_nemesis/

Spæf
"Live long and prosper"

Fra : Kasper Bang

Dato : 05-11-02 21:12

"spæf" wrote:
> Er der nogen her der ligger inde med insideviden, ang. premiere i Danmark.

Ifølge releaseplan.dk er premieren 04-04-2003.

MVH/Kasper

Fra : MTN

Dato : 05-11-02 22:10

> Ifølge releaseplan.dk er premieren 04-04-2003.

Ret så skod når den kunne ses som pirat film i biografen (dog i tailand) for
et par måneder siden...

Og så er den sikkert lige så ringe som de andre med Next Generation
holdet...

Mvh.
Martin som er MEGA Star Trek fan... men skuffet over de sidste fire film..
og Enterprise... og Deep Space 9....
Suk...

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 05-11-02 23:03

MTN skrev:

> Martin som er MEGA Star Trek fan... men skuffet over de sidste fire
> film.. og Enterprise... og Deep Space 9....

Tag dig sammen. First Contact er den smukkeste film nogensinde. Jeg
græder som pisket, når Worf og Picard kommer op at toppes om ære, og når
Picard indser, at han er blevet Ahab.

--
Mvh. Peter
"I've been shot, stabbed, electricuted, hung, ran over, and burnt....I

Fra : Taba

Dato : 06-11-02 00:02

> Tag dig sammen. First Contact er den smukkeste film nogensinde. Jeg
> græder som pisket, når Worf og Picard kommer op at toppes om ære, og når
> Picard indser, at han er blevet Ahab.

Hehe, jeg snes nu også at First Contact er den bedste i serien...
Men tårer ligefrem? Dog ikke

//Taba

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 06-11-02 00:05

Taba skrev:

> Hehe, jeg snes nu også at First Contact er den bedste i serien...
> Men tårer ligefrem? Dog ikke

Jeg kan love dig, de presser sig på, hver gang jeg ser den. Og for ikke
at fremstå som en wuss, er det altså den eneste film ud over Coming to
America, der har påvirket mig i dén grad. Hmm - måske skulle jeg bare
hoppe ud af tråden, mens jeg stadig har lidt ære i behold.

--
Mvh. Peter
"Jeg blev lovet en komplet Mandril-kurv! Nu kan jeg se, at der mangler

Fra : Taba

Dato : 06-11-02 00:24

> Jeg kan love dig, de presser sig på, hver gang jeg ser den. Og for ikke
> at fremstå som en wuss, er det altså den eneste film ud over Coming to
> America, der har påvirket mig i dén grad.

Nu skal jeg lige have det på det rene: Coming to America er den komedie film
med Eddie Murphy hvor han er en afrikansk prins el. lign. der tager til
Queens, N.Y for at finde sig en kvinde, ik'?

(Hvis Ja: Jeg kan forstå at der måske presser sig en tåre frem ved Star
Trek, men dog ikke ved CtA! En ok komedie og heller ikke andet)

>Hmm - måske skulle jeg bare
> hoppe ud af tråden, mens jeg stadig har lidt ære i behold.

Hehe... Det er ok med mig, ved dog ikke hvad de "andre" synes om det

Apropos film der bevægede mig så må jeg indrømme at "Of Mice and Men"
(http://us.imdb.com/Title?0105046) med Gary Sinise og John Malkovich fik
presset mere end én tåre frem i mine øjne der i slutningen (og det er heller
ikke meget bedre når jeg læser den korte roman af John Steinbeck, men nu
tror jeg også jeg stopper det sentimentale i denne her omgang ;p )

Så er du ikke den eneste med risiko for at fremstå som en wuss ;-D

//Taba

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 06-11-02 00:29

Taba skrev:

> Nu skal jeg lige have det på det rene: Coming to America er den
> komedie film med Eddie Murphy hvor han er en afrikansk prins el.
> lign. der tager til Queens, N.Y for at finde sig en kvinde, ik'?

Jeps - det skal siges, at jeg ikke var så gammel, da jeg så den i
biografen. Dengang var der langt mellem biografture, så de gjorde
ekstrastort indtryk.

> Hehe... Det er ok med mig, ved dog ikke hvad de "andre" synes om det

Pyha.

> Så er du ikke den eneste med risiko for at fremstå som en wuss ;-D

Dejligt at høre. Nu vi er ved bekendelserne, så var jeg også lidt rørt
over Joeys romance i ottende sæson af Friends. Jeg ved ikke, om den har
været vist på dansk tv endnu.

Og så bragte det også følelserne frem at se dét afsnit af Futurama, hvor
Fry omsider bliver gift med Leela (bare rolig - de bliver skilt sekundet
efter). Hans galaktiske gave til hende er vidunderlig.

--
Mvh. Peter
"Argh! Det sker bare ikke, det her, Lars Krimi!"

Fra : -V-

Dato : 06-11-02 00:50

"Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> wrote in message

> [...]

....hvilket jo giver anledning, til at starte endnu en monstertråd:
"Film, jeg har tudet til i biografen/hjemmebio'en/saunaklubben".

I to er jo godt igang, så jeg vil også lige komme med min bekendelse:

Jeg har dd. tudet til tre film:

Den Engelske Patient: Corny, jeg ved det men, jeg var sammen med kæresten i
en svær tid, og kan stadig tude ved tanken om det.

E.T.: Jo jo, den har I andre sgudda også snøftet til. Jeg var sammen med min
bedstefar og far i bio til premieren, og tre generationer tudede om kap.
Jammerligt.

Moulin Rouge: og jeg så den endda alene. Måske tudede jeg, *fordi* jeg var
alene?

-V-

Fra : J.O.H

Dato : 06-11-02 01:14

> "Film, jeg har tudet til i biografen/hjemmebio'en/saunaklubben".

Haha. Jeg håber alle har sine filmsnøft, men nogen er mere pinlige end
andre.. Jeg må fx indrømme, at jeg sobbede godt og grundigt ...hun gav sin
plads i helicopteren for at redde en mor og sit barn..også fløj de afsted..
uuwaahaha >snif< Deep Impact.

ja du godeste...

JOH

Fra : Peter B. Juul

Dato : 06-11-02 01:17

"J.O.H" <johaarup@hotmail.dk> writes:

> [...]
> plads i helicopteren for at redde en mor og sit barn..også fløj de afsted..

Edward Scissorhands står på min liste. Men jeg var også ung og
letpåvirkelig.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 06-11-02 01:54

On 06 Nov 2002 01:17:18 +0100, pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B.
Juul) wrote:

>Edward Scissorhands står på min liste. Men jeg var også ung og
>letpåvirkelig.

Godfather III i slutscenen på trappen. Og så Dancer in the dark! Damn
den rørte mig for vildt!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 06-11-02 13:00

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in message
> Og så Dancer in the dark! Damn
> den rørte mig for vildt!

Ja, den rørte mig også kraftigt. Det er umiddelbart den eneste, jeg kan
komme på.

/Nikolaj

Fra : Per Kristensen

Dato : 07-11-02 10:00

Jeg glemte at nævne Good Will Hunting.

Fra : Per Kristensen

Dato : 06-11-02 08:49

> Moulin Rouge: og jeg så den endda alene. Måske tudede jeg, *fordi* jeg var
> alene?

Huh?

Film jeg lige umiddelbart kan huske er:

Dances with Wolves
Shadowlands (http://us.imdb.com/Title?0108101 hvis man ikke tuder til den er
man stonecold ;)
La Vita é Bella (Life is Beautiful)
Band of Brothers (det sidste afsnit hvor de rigtige soldater fortæller)
Dancer in the Dark
A Beautiful Mind
One Flew Over the Cuckoo's Nest

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-11-02 09:24

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> escribió

> La Vita é Bella (Life is Beautiful)

Den kan jeg tilskrive mig, virkelig en film hvor man kan stortude
til. Generelt film hvor far/søn forhold behandles kan røre ved mig.
Ved Frequency fik jeg også flere gange en klump i halsen og det samme
da arnold giver thumbs up i slutningen af T2?

Fra : kfc

Dato : 06-11-02 10:02

> [...]
> man stonecold ;)
> La Vita é Bella (Life is Beautiful)
> Band of Brothers (det sidste afsnit hvor de rigtige soldater fortæller)

Tror du glemte " lige en "

Livet Længe Leve - Awakenings : http://us.imdb.com/Title?0099077 kan da kun
falde en tår over den film.. selv efter 8-10 set :)

kfc:)

Fra : Rikke & Brian

Dato : 06-11-02 10:13

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Peter Bjerre Rosa" <peter@filmsvar.dk> wrote in message

> ...hvilket jo giver anledning, til at starte endnu en monstertråd:
> "Film, jeg har tudet til i biografen/hjemmebio'en/saunaklubben".

Tjaee efter jeg er blevet far her fornylig tuder jeg til næsten alt der er
bare lidt sørgeligt men før var det film som

- Dead Poets Society (der hvor Robin W. går ud til sidst, og klassen rejser
sig for ham)

- Schindlers liste (hvor skuespillerne ligger en sten på S. grav sammen med
dem de spillede i filmen)

- Tid til kærtegn - Terms of inderment (tude tude tude - skal siges min
kæreste tvang mig til at se den, jeg er glad for at der ikke kom nogen
tilfældigt forbi den dag, for så havde jeg ikke åbnet døren)

- Gøgereden (som en tidligere har nævnt)

Nå det må vist være nok for denne gang. Det er meget maskulint at vise
følelser ikke ?????? ellers må vi jo være i god kontakt med vores feminine
side

Mvh. Brian

Fra : Mikkel Winther

Dato : 06-11-02 13:15

In <news:3dc8dd72$0$5752$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, Rikke & Brian
babbled:
> "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

[SPOILERS for The Godfather Part III, The Royal Tenenbaums og Ringu)

Jeg har (desværre) aldrig grædt rigtigt over en film, men der har da været
momenter, hvor det har været tæt på.

Trappescenen i The Godfather Part III, som der også er en der har nævnt.

Slutningen på The Royal Tenenbaums, hvor Ben Stillers karakter tilgiver Gene
Hackmans.

Slutningen på Ringu (The Ring) hvor Sadako kommer ud af fjernsynet. Det var
dog af skræk...

m.
--
"I know I've made some very poor decisions recently, but I can give you my
complete assurance that my work will be back to normal."

Fra : Per Kristensen

Dato : 07-11-02 09:58

> Slutningen på The Royal Tenenbaums, hvor Ben Stillers karakter tilgiver
Gene
> Hackmans.

What??

> Slutningen på Ringu (The Ring) hvor Sadako kommer ud af fjernsynet. Det
var
> dog af skræk...

Tude af skræk??? Så har man da hørt den med.

Fra : Per Kristensen

Dato : 07-11-02 09:57

> - Dead Poets Society (der hvor Robin W. går ud til sidst, og klassen
rejser
> sig for ham)

Den var jeg også meget rørt over.

Fra : Casper Kvan Clausen

Dato : 06-11-02 13:30

-V- <Diplomaten@snotmail.com> wrote:

> "Film, jeg har tudet til i biografen/hjemmebio'en/saunaklubben".

"Grave of the Fireflies", aka den sørgeligste film der nogensinde er lavet.

- Kvan.

Fra : Taba

Dato : 06-11-02 15:04

> ...hvilket jo giver anledning, til at starte endnu en monstertråd:
> "Film, jeg har tudet til i biografen/hjemmebio'en/saunaklubben".

Hehe, tænkte seriøst på at starte sådan en tråd...

> I to er jo godt igang, så jeg vil også lige komme med min bekendelse:
> Den Engelske Patient: Corny, jeg ved det men, jeg var sammen med kæresten
> en svær tid, og kan stadig tude ved tanken om det.

Me 2.. Kanon film

Jeg fik da også en mindre klump i halsen da Boromir døde til sidst i
Fellowship of the Ring... "my brother, my captain, my king" *snøft*
Men den skulle være endnu mere følelsesladet i extended versionen, så den
glæder ejg mig vildt meget til at se

//Taba

Fra : Jim Andersen

Dato : 19-11-02 15:44

> Boromir døde til sidst i
> Fellowship of the Ring... "my brother, my captain, my king" *snøft*
> Men den skulle være endnu mere følelsesladet i extended versionen, så den
> glæder ejg mig vildt meget til at se

Det rygte har jeg ikke hørt. Så må jeg hellere sidde tæt på kleenex-kassen
når jeg langt om længe (fuck de langfingrede pest-dk bude!) får min
erstatnings-film.

I den "almindelige" version ligger den scene nr 2 efter Trappescenen i
Godfather III. Måske står mesteren for fald ?

For lige at komme tilbage til trådens emne:
STNG: Insurrection var da for fed. First Contact var ikke lige så god.
/jim

Fra : Per

Dato : 06-11-02 14:37

In article <3DC82629.E2AA329B@hotmail.com>, johnnyhefty@hotmail.com
says...

> Ifølge releaseplan.dk er premieren 04-04-2003.

Gud fader det er sent... det er ved at blive lidt halvdyrt med alle de
ture til sverige... men måske viser de den til surprise...

Fra : Michael Skov

Dato : 06-11-02 16:15

famtabaREMOVE@tiscali.dk skriver:
>Jeg fik da også en mindre klump i halsen da Boromir døde til sidst i
>Fellowship of the Ring... "my brother, my captain, my king" *snøft*
>Men den skulle være endnu mere følelsesladet i extended versionen,
my friend my pal my buddy, my light in the dark " eller hvad
> så den
>glæder ejg mig vildt meget til at se

Mine svage momenter i film
tja

E.T

og den første film jeg så i biffen var bambi( 4 år ca. ) jeg var TOTALT
knust da moderen døede

Molin Rouge

Og så får jeg altså altid en klump i halsen i Star Wars NH når luke går ud
og ser på de to sole der går ned mens Lukes Theme brager ud i højtalerne.

der er sikkert andre men dem har jeg fortrængt

MU!