Clipart i word 2000
Fra : ok

Dato : 05-11-02 20:08

Når jeg har hentet et multimedieklip ind i mit worddokument, fremstår
det med sorte "Håndtag", det sted hvor skrivemarkøren står. for at
flytte billedet rundt i dokumentet, må jeg klikke på "Tekstboks" på
tegningslinien, så lægger der sig et en tekstboks omkring billedet, nu
kan jeg flytte ved at holde i kanten af denne. En meget besværlig
proces. I office 97 kunne man tage Clipart ind, og flytte dem rundt med
det samme. de havde nemlig hvide håndtag.

Det må da også kunne lade sig gøre i word 2000 ?
Kan nogen hjælpe ?

OK.

http://www.kandu.dk/