[Dialog] manurering i dialog, som man gjor~
Fra : Dr.Ralph

Dato : 05-11-02 19:45

Jeg plejede at manurere i NG i Agent med N tasten.
Jeg trykkede N og kom det til det første nye indlæg i samme NG.
Men jeg valgte, at den skulle gå til start indlægget i tråden - dvs den
expnderede ikke selv tråden - det skulle jeg selv gøre, hvis jeg gad læse
lige denne tråd.

I dialog kan jeg ikke få den til at gøre dette - hvis ikke jeg vælger, den
skal expandere tråden med nye indlæg i automatisk, så virker manurering med
N tasten ikke. Den vil så KUN springe til nye STARTEDE indlæg - og
simpelthen springe alle de nye indlæg over, der er svar til en tråd.

Har jeg udtrykt mig selv klart nok..................

Jeg kan KUN få Dialog til manurere til alle NYE undertråde/svar på indlæg
ved at vælge, at den skal expandere eller nye indlæg i en gruppe - men
denne expandering gør det ikke muligt at scrolle forbi tråde, der ikke
intereserer mig - det kunne jeg i Agent, fordi den kunne indstilles til at
stoppe ved selve startindlægget i tråden (også selvom det var et alerede
læst indlæg), hvis der var nye svar - jeg kunne så selv med T tasten gå til
de nye svar på tråden.

Dette irriterer mig, at jeg ikke kan finde den indstilling i dialog....kan
nogen hjælpe mig - ellers dropper jeg Dialog :(

Ydermere kunne man surfe tilbage til det forrige læste indlæg med backspace
i agent - det kan jeg ikke finde i Dialog....kan I ?

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Dr.Ralph

Dato : 07-11-02 10:49

On Tue, 5 Nov 2002 19:45:27 +0100, Dr.Ralph wrote:

> [...]
>
> Ydermere kunne man surfe tilbage til det forrige læste indlæg med backspace
> i agent - det kan jeg ikke finde i Dialog....kan I ?

UPDATE...kære venner - er der ingen der bruger Dialog mere - er i alle
vendt tilbage til Agent igen ?

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Claus Frørup

Dato : 06-11-02 16:17

Isang tao pinangalanan Dr.Ralph nagsulat :
klip
>UPDATE...kære venner - er der ingen der bruger Dialog mere - er i alle
>vendt tilbage til Agent igen ?

Jeg prøvede Dialog i to dage... så startede jeg Agent igen.

--

Yo ho ho and a bottle of rhum

Fra : Per

Dato : 21-11-02 10:58

In article <phcisusftt7ju5plmke91vlsde9rjh0no0@sunsite.dk>,
claus@froerup.dk says...
> Isang tao pinangalanan Dr.Ralph nagsulat :
> klip
>
> Jeg prøvede Dialog i to dage... så startede jeg Agent igen.

Hvad er det som er så fedt ved Agent? Interfacet ligner lort, og sidst
jeg kiggede på den (ganske vist nogle måneder siden) virkede det ikke
specielt imponerende.

Fra : Claus Frørup

Dato : 21-11-02 16:47

Isang tao pinangalanan Per nagsulat :

> [...]
>
>Hvad er det som er så fedt ved Agent? Interfacet ligner lort, og sidst
>jeg kiggede på den (ganske vist nogle måneder siden) virkede det ikke

Den virker bare.

Er der en der en dag opfinder en news og emailklient der kan også kan
lave kaffe, er det nok muligt at jeg vil opgive Agenten

--

Yo ho ho and a bottle of rhum

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 21-11-02 16:53

Claus Frørup <claus@froerup.dk> writes:

> Er der en der en dag opfinder en news og emailklient der kan også kan
> lave kaffe, er det nok muligt at jeg vil opgive Agenten

Emacs kan lave kaffe, så dermed kan gnus også (forudsat man har en
HTCPCP-kompatibel kaffemaskine)

/Rasmus

I would never kill somebody
- unless they pissed me off!
-- Eric Cartman

Fra : Claus Frørup

Dato : 21-11-02 19:37

Isang tao pinangalanan Rasmus Bøg Hansen nagsulat :

>Emacs kan lave kaffe, så dermed kan gnus også (forudsat man har en
>HTCPCP-kompatibel kaffemaskine)

Jeg skulle nok have tilføjet, at det naturligvis skal kunne køre under
min trofaste Win98SE der har kørt stabilt siden 1999.

--

Yo ho ho and a bottle of rhum

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 21-11-02 14:59

Per, du skrev:

> Hvad er det som er så fedt ved Agent? Interfacet ligner lort, og sidst
> jeg kiggede på den (ganske vist nogle måneder siden) virkede det ikke
> specielt imponerende.

De tilgåede sko, de gamle bukser.

--
Henrik

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 21-11-02 20:54

Claus Frørup <claus@froerup.dk> writes:
> Isang tao pinangalanan Rasmus Bøg Hansen nagsulat :

> Jeg skulle nok have tilføjet, at det naturligvis skal kunne køre under
> min trofaste Win98SE der har kørt stabilt siden 1999.

Det kan Emacs skam også klare.

--
Jacob - www.bunk.cc
A good memory does not equal pale ink.