ATT: Rasmus Nielsen....
Fra : Jon Larsen

Dato : 05-11-02 18:17

Hej Rasmus.. Hvad kostede den operation på den lille baby-gixxer..... Og
hvem fik du den lavet hos ????

--
Jon Larsen
Gixxer 250

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 05-11-02 19:26

> Hej Rasmus.. Hvad kostede den operation på den lille baby-gixxer..... Og
> hvem fik du den lavet hos ????

FA. Værkstedet (Steffen Hansen) i Bolbro (over for Føtex, ved siden af
"7-soveren"). Han er simpelthen bare fin! Han havde eksempelvis imprægneret
hele cyklen med spray, uden at jeg havde bedt ham om det, og uden at han tog
sig betalt for det. Han brugte også et kvarter på at give mig gode tips om
hist pist.

Han skulle have 850,- for det (incl. 4 nye tændrør) hele.. Overlad trygt din
cykel til ham!

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Jon Larsen

Dato : 05-11-02 19:37

">
> [...]
> hist pist.
>
> Han skulle have 850,- for det (incl. 4 nye tændrør) hele.. Overlad trygt

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ok.... men det afhænger jo osse af hvad og hvor meget der er galt med
modellen.. men 850 lyder da rimeligt