E-Mail
webnoob 5265
Gratis e-mail til opsætning i Outlook Expr~
Fra : kodehoved

Dato : 05-11-02 18:55

Jeg har lige skiftet udbyder til Telia og det nye abonnement inkluderer
ikke e-mail adresser, som jeg altid har været vant til.

Jeg er interesseret i et sted at oprette en gratis e-mail adresse, som
jeg kan sætte op i Outlook Express. Min tiscali-adresse lukker nemlig
snart ned.
Jeg har oprettet en hotmail-adresse nu, men er modstander af alt det
junk-mail, der følger med hotmail.

Er der nogen der kender til en gratis e-mail der kan sættes op i Outlook
Express??

Jeg krydser fingre...

http://www.kandu.dk/

Fra : Henning

Dato : 05-11-02 19:21

>Jeg har lige skiftet udbyder til Telia og det nye abonnement inkluderer
>ikke e-mail adresser, som jeg altid har været vant til.
Mon ikke du kan oprette et gratis-abonnement hos dem alligevel?

>Jeg er interesseret i et sted at oprette en gratis e-mail adresse, som
>jeg kan sætte op i Outlook Express. Min tiscali-adresse lukker nemlig
>snart ned.
Hvorfor tror du det? Selv om du ikke har dial-up hos dem, nedlægger de
altså ikke adresserne

>Er der nogen der kender til en gratis e-mail der kan sættes op i Outlook
>Express??

Prøv http://epost.portalen.no/ - jeg oprettede for sjov en adresse hos
dem for et år siden, og har aldrig modtaget reklamer på den!

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Trulte Holmsen

Dato : 05-11-02 22:35

Henning wrote:
> Prøv http://epost.portalen.no/ - jeg oprettede for sjov en adresse hos
> dem for et år siden, og har aldrig modtaget reklamer på den!

I sommer begynte portalen.no å "vaske" e-post for spam. Se vedlagt
utdrag fra header: X-Note: This E-mail was scanned by Declude JunkMail
(www.declude.com) for spam. Og kontoen er fortsatt gratis. :D

--
Trulte Avsender adressen fungerer fram til jeg mottar spam.

Jeg bruker OE-QuoteFix. Se: <URL: http://jump.to/oe-quotefix >
Norsk "bruksanvisning": <URL: http://www.trulte.com/quotefix.html >

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 06-11-02 01:37

"Trulte Holmsen" <gamlemor.heter.trulte@spamgourmet.com> wrote in message

> I sommer begynte portalen.no å "vaske" e-post for spam. Se vedlagt
> utdrag fra header: X-Note: This E-mail was scanned by Declude JunkMail
> (www.declude.com) for spam. Og kontoen er fortsatt gratis. :D

Kan den bruges som POP-mail i OE??

Hvad er serveradressen så? Er det bare epost.portalen.no ??

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-11-02 01:55

"*DrømmeFyren*" <DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk> skrev :

>Kan den bruges som POP-mail i OE??

Hvis du går ind på siden, så vil du se det er muligt.

>Hvad er serveradressen så? Er det bare epost.portalen.no

Nej, står på siden.
Hjelp for e-post

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 06-11-02 02:18

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Hvis du går ind på siden, så vil du se det er muligt.

> Nej, står på siden.
> Hjelp for e-post

Tak.. Det hjalp.. *S*

Fra : Trulte Holmsen

Dato : 06-11-02 02:00

*DrømmeFyren* wrote:

> Kan den bruges som POP-mail i OE??

Ja

> Hvad er serveradressen så? Er det bare epost.portalen.no ??

Ja, det er det jeg har ihvertfall. Men om det fungerer med IP utenfor
Norge vet jeg ikke.

Fra : Henning

Dato : 07-11-02 12:57

On Wed, 6 Nov 2002 01:59:38 +0100, "Trulte Holmsen"

Det fungerer i Danmark

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 06-11-02 02:26

On Wed, 6 Nov 2002 01:36:58 +0100, "*DrømmeFyren*"
<DreamGuy@DreamGuy.dyndns.dk> wrote:

>Kan den bruges som POP-mail i OE??
>
>Hvad er serveradressen så? Er det bare epost.portalen.no ??

www.hotpop.com tilbyder en gratis pop adresse ved ikke hvordan det er
med spam men deres hjemmeside har da ingen reklamer eller bannere.

Fra : Chr Mygind

Dato : 08-11-02 20:21

kodehoved skrev:

> Er der nogen der kender til en gratis e-mail der kan sættes op i
> Outlook Express??

GMX.net

/Chr