Motorcykel til lille kørekort
Fra : Rasmus B. Nielsen

Dato : 05-11-02 17:46

Er der nogle som har gode råd til hvilken motorcykel jeg skal købe, "nu"
hvor jeg ud og købe en motorcykel til lille kørekort ?

mvh. Rasmus B. Nielsen

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 05-11-02 19:28

> Er der nogle som har gode råd til hvilken motorcykel jeg skal købe, "nu"
> hvor jeg ud og købe en motorcykel til lille kørekort ?

GSX R 250 selvfølgelig! Du kan finde info om den på:
http://www.skydiver.dk/gsx-r/
Det koster ca. 2000 incl. arbejdsløn at få den lavet så man må køre den på
det lille kort.

Og der er ikke så mange problemer med dem, som det kunne synes af et hurtigt
kig i gruppen - det er bare fordi jeg er en tumbe og spørger om en masse
hele tiden!

> mvh. Rasmus B. Nielsen

Fedt navn!

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Bo-gsxR

Dato : 05-11-02 19:50

> Er der nogle som har gode råd til hvilken motorcykel jeg skal købe, "nu"
> hvor jeg ud og købe en motorcykel til lille kørekort ?

suzuki gs500e med fuldkåbe, og den kan sagtens købes brugt.
det er en rigtig god hverdags cykel.

bo-gsxR

Fra : Ken Madsen

Dato : 05-11-02 20:23

"Rasmus B. Nielsen" <rbni0233@but.auc.dk> wrote in message

> Er der nogle som har gode råd til hvilken motorcykel jeg skal købe, "nu"
> hvor jeg ud og købe en motorcykel til lille kørekort ?
>

> mvh. Rasmus B. Nielsen

Hej Rasmus,

En guzzi v35 er sjov, og den har en fed lyd. Den kan sikkert sælges for det
samme som du gav for den når du skal have en "voksen cykel"

Mvh. Ken Madsen

Fra : Jesper Kryger

Dato : 05-11-02 22:08

Der er kun een GOD løsning på dit problem:
http://home0.inet.tele.dk/svinge1/billeder/MZETZ250Per_003.jpg

Mvh Jesper

Fra : Theis M. Mønsted

Dato : 06-11-02 11:47