Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
RE: Ævl og kævl
Fra : www.analogfoto.dk

Dato : 05-11-02 17:42

Per Vangkilde skrev:

Og hvor er det ærgerligt, at der så bruges så megen digital lagringsplads på
at ævle!
Som skrevet andetsteds i denne NG: kig forbi grupperne på www.photo.net -
der er er tonen en ganske anden. Der har jeg stillet lige så
dumme-nybegynder-spørgsmål som der stilles her, og jeg har fået svar af
bl.a. profesionelle, højtbetalte og velansete fotografer fra USA....inden
for minutter efter jeg stillede spørgsmålet.

Selvfølgelig er alting bedre i USA, det er jo her Nils Ebbesen bor !

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : max

Dato : 05-11-02 17:58

> [...]
> for minutter efter jeg stillede spørgsmålet.
>
> Selvfølgelig er alting bedre i USA, det er jo her Nils Ebbesen bor !

Personlige angreb er så kedeligt...
Leif du er et dejligt menneske og vi elsker dig
allesammen, du har brug for et stort knus..
knus og kram max

Fra : www.analogfoto.dk

Dato : 05-11-02 18:33

Hej Max

Hvis du syntes det er så kedeligt, hvorfor angriber du så mig ?

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Lars [8210]

Dato : 05-11-02 19:53

Klip Klip
"www.analogfoto.dk" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in message
> Hej Max

Klip
hej Leif

Hvem enihe..... er Niels Øbberbøw? Er han fra Kommunen?

Mvh

Lars