Hvor køber jeg billigst Haynes og/eller Cl~
Fra : Anders Thorup

Dato : 05-11-02 17:11

Jeg står og mangler en værskstedsmanual til min gamle GSX.

Har søgt på nettet, og overvejer og bruger Amazon, men er der evt. andre
steder det bedre kan betale sig at købe hos?? evt. herhjemme??

MVH
Anders Thorup
Suzuki 250 GSX ´82
http://dfm.divvy.dk/?id=19

Fra : Moe

Dato : 05-11-02 17:22

> Har søgt på nettet, og overvejer og bruger Amazon, men er der evt. andre
> steder det bedre kan betale sig at købe hos?? evt. herhjemme??

Jeg har netop købt en clymer til min dragstar gennem www.repairmanual.com.
Jeg kom i alt af med 340 inkl. fragt, moms og gebyr til postdanmark. Jeg ved
ikke om det er billigere end i DK, men min var der ingen der havde.

Mvh. Martin
http://home20.inet.tele.dk/moe

Fra : Anders Thorup

Dato : 05-11-02 17:57

> [...]
ved
> ikke om det er billigere end i DK, men min var der ingen der havde.

Kan se at Amazon er et par $ billigere på en Haynes til min cykel.
Andre der måske kender et sted??

MVH
Anders Thorup
Suzuki 250 GSX ´82
http://dfm.divvy.dk/?id=19

Fra : Squish

Dato : 05-11-02 18:11

Anders Thorup wrote:

> Kan se at Amazon er et par $ billigere på en Haynes til min cykel.
> [...]

Husk, såfremt du bestiller hos Amazon, at bestille inden for EU (f.eks.
(UK) og IKKE fra USA! Ja, med mindre du frivilligt vil betale ekstra til
T&S!

Mvh. Squish
CB400F

Fra : Armand

Dato : 05-11-02 23:16

Squish <hs304FJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
> [...]

Hva' mæ' dét sted hvor man kan handle i £ på Amazon??

--
Armand.

Fra : Squish

Dato : 06-11-02 06:11

Armand wrote:

> Hva' mæ' dét sted hvor man kan handle i £ på Amazon??
>
> --
> Armand.

Jamen, det er vist fint nok! Sålænge de sender fra et EU-land og IKKE
USA! En kammi købte en Clymers manual til GT750, og måtte sande dette i
form af en ekstra regning til T&S på 140 kr.!

Fra : Claus Rittig

Dato : 06-11-02 17:22

"Squish" <hs304FJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jamen, det er vist fint nok! Sålænge de sender fra et EU-land og IKKE
> USA! En kammi købte en Clymers manual til GT750, og måtte sande dette i
> form af en ekstra regning til T&S på 140 kr.!

Ja, og Postvæsenet tager et gebyr på 50kr. for at omregne kursen til danske
kr. hvis det er på efterkrav. Gebyret er OVENI gebyr for efterkrav fra
udlandet OG OVENI deres ualmindelig ufordelagtige kurs ved omregningen.

Hold da kæft hvor var jeg sur!

Rittig

Fra : Henrik Olsen

Dato : 06-11-02 00:34

"Squish" <hs304FJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message
> Husk, såfremt du bestiller hos Amazon, at bestille inden for EU (f.eks.
> (UK) og IKKE fra USA! Ja, med mindre du frivilligt vil betale ekstra til
> T&S!

Bemærk at Amazon.co.uk er forpligtet til at opkræve dansk moms, så du kan
være sikker på at momsen er pålagt. Det vil fremgå af opgørelsen lige inden
noget i stil med "final checkout" under VAT.

Fra : Squish

Dato : 07-11-02 07:52

Henrik Olsen wrote:
> [...]
> være sikker på at momsen er pålagt. Det vil fremgå af opgørelsen lige inden
> noget i stil med "final checkout" under VAT.

17.5% UK VAT kontra 25% DK moms? Hm.. big deal! Det er vel stadig at
foretrække.. :-/

Fra : Grunnet

Dato : 05-11-02 18:02

Anders Thorup wrote:
> [...]
>
> Har søgt på nettet, og overvejer og bruger Amazon, men er der evt.
> andre steder det bedre kan betale sig at købe hos?? evt. herhjemme??

Ring til Birgers Billige Bilbøger
http://www.danbbs.dk/~bbb/b.htm
han tager 198,- for en Haynes

Skal den være tysk så kan jeg anbefale
www.buch24.de
De er billige og hurtige

Hilsen Steen

GL500 SilverWing '84
steen.grunnet@(slet-dette)mail.dk
http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere, men Intet om MC)

Fra : Janus

Dato : 05-11-02 19:38

jep han er osse den billigste jeg kender ;)

Janus

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 07-11-02 00:16

"Grunnet" <steen.grunnet@(slet-dette)mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ring til Birgers Billige Bilbøger
> http://www.danbbs.dk/~bbb/b.htm
> han tager 198,- for en Haynes

<snip>

> Hilsen Steen
>
> GL500 SilverWing '84
> steen.grunnet@(slet-dette)mail.dk
> http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere, men Intet om MC)

Ja han er helt fin..

Han gravede også et meget gammelt nummer af Touring nyt frem med en test af
min gamle Suzuki (for 20 kr så vidt jeg husker)
Han sendte mig det hele + girokort (ikke efterkrav) fordi han ikke var
sikker på om han kunne finde nævnte anmeldelse eller ej.
Men den kom altså med.

Meget fin behandling. Kan anbefales

Bent Erik Thomsen
Nær Ålborg
1980 Suzuki GS850GT
Golf III 1.9 TD(i)

Fra : Uffe Iversen

Dato : 05-11-02 18:41

Hej
Køsters motorboghandel i randers 86426613
De har det meste og helt sikkert også en haynes repair manual til en gsx
Mvh Uffe

Fra : digger1@mail.tele.dk

Dato : 06-11-02 14:51

> ved
> >

> Kan se at Amazon er et par $ billigere på en Haynes til min cykel.
> Andre der måske kender et sted??

Prøv at kigge på http://www.ukbike.com/shop.html nu har jeg godt nok
ikke selv købt noget der, jeg så bare at
de var forholdsvis billige.

MVH
Dennis

Fra : Anders Thorup

Dato : 06-11-02 13:55

Tusind tak for alle svarerne, nu har jeg lidt at arbejde med

MVH
Anders Thorup
Suzuki 250 GSX ´82
http://dfm.divvy.dk/?id=19