Klage over retssystemets forbrydelser?
Fra : Poul Hansen

Dato : 05-11-02 17:02

Hej
Nogen der kan hjælpe med hvordan jeg klager over retssystemets
forbrydelser, f.eks sagsfusk, fiktive afvisninger og anden chikane fra
magthaverne og deres lakajer hos Landsretterne.
Kan jeg klage til menneskerettighedsdomstolen, Amnesty eller EU ? og
hvordan gør det ?

MVH

Fra : Henning Makholm

Dato : 05-11-02 17:02

Scripsit Poul Hansen <poulhansen36@shotmail.com>

> Nogen der kan hjælpe med hvordan jeg klager over retssystemets
> forbrydelser,

http://usenet.dk/oss/dk.videnskab.jura/#8.3

(plonk)

--
Henning Makholm "The practical reason for continuing our
system is the same as the practical reason

Fra : Knud Thomsen

Dato : 05-11-02 17:20

"Poul Hansen" <poulhansen36@shotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> magthaverne og deres lakajer hos Landsretterne.
> Kan jeg klage til menneskerettighedsdomstolen, Amnesty eller EU ? og

Jeg tror du skulle starte med at være lidt mere præcis i dine anklager.
Dernæst undlade at bruge en række værdiladede ord ('forbrydelser', 'lakajer'
etc.) i din fremstilling.
Du kunne jo være heldig at blive taget seriøs, hvis du blot følger disse
simple regler.
Dit nuværende indlæg fremstår bare som et bittert halvsurt opstød.

Venlig hilsen
Knud

Fra : Poul Hansen

Dato : 05-11-02 20:16

"Knud Thomsen" <Knud@thomsen.dk> wrote in news:aq8ra1$n9t$1@sunsite.dk:

> Jeg tror du skulle starte med at være lidt mere præcis i dine
> anklager.

Jo det handler om systemets og domstolenes grove metoder til at vinde sager
over dem selv. De samme retsløse diktaturmetoder går igen i masser af
sager. Først forsøger de at afvise sagen, dernæst fusker de med indkaldelse
til §355 retsmåde, hvor de hævder at der er kindkaldt men hvor sagsøger
ingen indkaldelse har fået. Derved kan de svin snyde sagsøger for hele
sagen. Hvad stiller man op når man ikke må bruge skydevåben ?

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 05-11-02 21:55

In article <aq95co$j6o$1@sunsite.dk>, Poul Hansen wrote:

> [...]
> ingen indkaldelse har fået. Derved kan de svin snyde sagsøger for hele
> sagen. Hvad stiller man op når man ikke må bruge skydevåben ?

Det er meget let. Du klager til deres arbejdsgiver. Og hvis
arbejdsgiveren ikke gør noget ved det, så sørger du for at få flertal
til næste generalforsamling i firmaet Danmark så du kan vælge en ny
betyrelse (folketing) som kan rette op på det.

Det er almindeligt demokrati, og du har en grundlovssikret ret til
indflydelse. Så brug den ad de rigtige kanaler.

Fra : jacob nielsen

Dato : 05-11-02 20:31

"Poul Hansen" <poulhansen36@shotmail.com> wrote in message
> [...]
> magthaverne og deres lakajer hos Landsretterne.
> Kan jeg klage til menneskerettighedsdomstolen, Amnesty eller EU ? og

Det lyder som en sag for landets højeste myndighed i slige anliggender:
www.kafka.dk

Fra : Peter G C

Dato : 05-11-02 21:40

jacob nielsen skrev i news:aq968l$re5$1@sunsite.dk

[klip]

> Det lyder som en sag for landets højeste myndighed i slige
> anliggender: www.kafka.dk

*ROFL*

.... men ellers enig.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Poul Hansen

Dato : 05-11-02 22:45

"jacob nielsen" <jacobnielsenFJERNDETTE@mail.com> wrote in news:aq968l$re5
$1@sunsite.dk:

> Det lyder som en sag for landets højeste myndighed i slige anliggender:
> www.kafka.dk

Tak for linket. Jeg var ikke klar over at magtmisbruget i retssytemet var
så udbredt. Det glæder mig at de svin bliver hængt ud på nettet