efterlysning
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 05-11-02 15:22

hejsa

Jeg efterlyser en butik på internettet hvor man kan købe en fræk nissepige
dragt. jeg har ledt overalt men kan ikke finde nogen. Er der en herinde som
kan hjælpe mig og måske ved hvor jeg kan finde en. Jeg ville blive meget
glad hvis man kunne se et billede af dragten. Så kan kæreste da se om det
skulle være den rigtige dragt.
Håber at der er en som kan hjælpe mig.

mvh Cindie

Fra : Claus

Dato : 05-11-02 16:09

"Cindie Iwersen" <ciwr@obel.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
som
> kan hjælpe mig og måske ved hvor jeg kan finde en.

Hej Cindie

Du kan finde frækt nissetøj til både Hende & Ham fra på fredag hos
www.sexbutik.dk

mvh Claus

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 07-11-02 23:03

"Claus" <salg@sexbutik.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Cindie
>
> Du kan finde frækt nissetøj til både Hende & Ham fra på fredag hos
> www.sexbutik.dk
>
> mvh Claus

Hmmm - Claus og Sexbutik.dk???? Det kan vel ikke være et tilfælde....!
hehe...

Vil da lige reklamere lidt for konkurenten også så: www.mr-erotic.dk

/ Jonas M. Nielsen

Fra : Danish Bacon

Dato : 05-11-02 23:16

Eventuelt mener jeg også man sidste kunne få en i "Tuborg Julebryg"-design.
Kan købes på www.tuborg.dk

--
Mvh.
Kim Høegh-Guldberg

Fra : Niels Henriksen

Dato : 06-11-02 12:26

> hejsa

En af mine venner sendte mig dette link...

http://www.bathsheba69.com/christmas/

--

Niels