Lille bane i BF1942 ???
Fra : Hagman

Dato : 05-11-02 14:59

Hejsa NG.

Mig og en kammerat skal til at spille lidt LAN i Battlefield 1942.

Hvilken bane er god til 1on1 ???
....altså den mindste bane (så man ikke render rundt i flere minutter for at
lede efter hinanden).

Any ideas ???

MVH.
Hagman.

Fra : john

Dato : 05-11-02 17:04

Berlin !

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-02 19:35

når man ikke er særlig mange vil jeg anbefale "CTF" Var 3 der spillede det
her i weekenden (bla. berlin) det var sku sjovt nok :)