T65 Hvilken version skal jeg vaelge
Fra : Rasmus Birck

Dato : 05-11-02 14:34

Hej NG

Jeg koebte for lidt over en maaned siden en erricson T65, og tog
derefter til Irland. (og er her stadig) Det viste sig i midlertid, at
min telefon gik kold naar jeg forsoegte at ringe op, hvilket er
temmelig ufedt naar man er udenlands. Anyway saa kontaktede jeg den
TDC butik hvor jeg havde koebt telefonen, og de sendte mig en ny, uden
beregning, og jeg regnede med at de sendte mig en med opdateret
software (den foerste havde RA4.XXX), men nej, den jeg lige har
modtaget har version R3A010, og er lidt anderledes i designet.

For mig at se er der kun en mulighed. eller rettere 2. At vaelge en af
telefonerne, og faa softwaren opdateret. Men hvilken.? Jeg har laest i
tideligere traade, at der er forskellige versioner rent fysisk, og
nogle af dem havde problemer med knapperne osv, desuden er der en
lille forskel i farven paa lyset. Hvilken en vil i anbefale mig at
vaelge.?

Mvh Rasmus Birck.