Ingen ringetone på 6210
Fra : MasterBuf

Dato : 05-11-02 14:25

Min 6210 har ingen ringetone mere, tast lyde virker fint men når den
skal afspille en ringetone kommer der ikke noget...

nogle der har en ide hva der kan være galt ?? har set andre der også har
samme problem så er der nogle der har en ide til hvordan dette kan løses
??

http://www.kandu.dk/

Fra : QxZ

Dato : 05-11-02 15:41

Du skal ha' en ny Buzzer, altså den der spiller ringtonerne.

Mvh.

QxZ