Multiscan display 20 (M3016) til VGA?
Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 05-11-02 14:10

En ældre Mac er blevet til overs her, og der er folk der gerne vil
slutte dens skærm til en PC, men de har lidt svært ved at hitteud af
hvad der skal til.

Det er en Multiscan Display 20 (vistnok) med modelnummer M3016 fra
1995, og den har en stik jeg ikke har set før (med en masse pinde -
det ligner et forvokset VGA stik). Der er noget med at sådan så
skærmstik ud i gamle dage.

Er der nogen der ved hvilken dims der skal til for at få den til at
ligne en VGA skærm?
http://bigfoot.com/~thunderbear
Det skete i de dage i november engang
at de første dataloger satte julen igang...

Fra : Martin Edlich

Dato : 05-11-02 23:49

In article <kk7kfskvs6.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Er der nogen der ved hvilken dims der skal til for at få den til at
> ligne en VGA skærm?

SVJH kører den skærm med sync on green, og så kan i godt opgive
projektet.

--
MVH Martin Edlich, nu "snart" far til fem http://www.edlich.dk

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 06-11-02 07:27

Martin Edlich <newsspam4@mail.edlich.dk> writes:

> SVJH kører den skærm med sync on green, og så kan i godt opgive
> projektet.

Jeg har set noget tilsvarende med SGI skærme og der kunne man godt.

(Det er kun for at hjælpe, da jeg selv har en FIN vga skærm på
PB'en). Det er fikst.