Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
DivX og Avi på et RealMagic Hollywood Plus~
Fra : [2200] Nikolas

Dato : 05-11-02 13:25

Hvordan kan jeg komme til at se Divx og avi fil på mit tv med et RealMagic
Hollywood Plus kort
Jeg har forsøgt med DivX plus, men kan ikke få det til at virke.

Mvh Nikolas

Fra : Peter Jensen

Dato : 05-11-02 14:09

"[2200] Nikolas" <basta@NOSPAM.mage.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har forsøgt med DivX plus, men kan ikke få det til at virke.

Divx Plus er mig bekendt det eneste forsøg der er lavet med
at få DivX ud via et H+ kort. Så der er nok ikke rigtig noget
du kan gøre. Jeg droppede det selv i sin tid fordi det ovenikøbet
så forfærdeligt ud da jeg endelig fik det til at virke.
--
Peter J

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 05-11-02 18:50

"Peter Jensen" <pj@no.spam.dreisler.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> du kan gøre. Jeg droppede det selv i sin tid fordi det ovenikøbet
> så forfærdeligt ud da jeg endelig fik det til at virke.

Det virker ikke på WinXp. Men det virker bedst med Win2000 og Me.
Det er måske der problemet ligger. Prøv evt og hente HHplus. Et adon til
DivX plus.

Mvh Søren C

Fra : Peter Jensen

Dato : 06-11-02 12:52

"Søren Christensen (4200)" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Det virker ikke på WinXp. Men det virker bedst med Win2000 og Me.
> Det er måske der problemet ligger. Prøv evt og hente HHplus. Et adon til
> DivX plus.

Jeg vil give dig ret i at det virker *bedst* på win2000.
Men der er ingen garanti for at man får det til at virke
overhovedet. Jeg har hørt om (og har selv haft) en sørens
masse problemer på alle udgaver af Windows fra 98 og opefter.

Og det er IMHO slet ikke kampen værd - resultatet
er ganske elendigt

Næh - et grafikkort med TV-out er sagen.
--
Peter J

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 05-11-02 18:51

> [...]
> du kan gøre. Jeg droppede det selv i sin tid fordi det ovenikøbet
> så forfærdeligt ud da jeg endelig fik det til at virke.

Og ja DivX kvaliteten er mildest talt elendig selv om kortet er kanont til
Mpeg.
Jeg troede i starten at sådan så divX bare ud nå man så det på Tv. Nu har
jeg
et grafikkort med Tv-out og nu er DivX kvaliteten MEGET bedre...

Hygge