Hitman 2 - demoen virker ikke. Forslag?
Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 05-11-02 12:51

Jeg forøsger at finde ud af om jeg skal købe Hitman2, men når jeg
starter demoen så får jeg blot sort skærm i et par sekunder og så er jeg
tilbage på desktoppen.

Jeg har prøvet på den officielle side samt et par fan sider uden at
finde noget, men der må da være andre som har samme problem - og evt. en
løsning?

Specs:

Win98
Dx8.1b
Nyeste drivere til lyd- og grafikkort.
Celeron 1400
384 MB ram
SoundBlaster 128 PCI
ATI Radeon 9700 Pro

Alt hvad jeg eller har af nye spil kører uden problemer. (NOLF2(demo),
UT2K3, Morrowind, NFSHP2(demo))

mvh

Bruno

Fra : Michael Petersen

Dato : 05-11-02 12:55

"iddqd@worldonline.dk" <iddqd@worldonline.dk> wrote in news:zgOx9.2792
$oC3.331906@news010.worldonline.dk:

> [...]
> SoundBlaster 128 PCI
> ATI Radeon 9700 Pro
>
> Alt hvad jeg eller har af nye spil kører uden problemer. (NOLF2(demo),

Hejsa

Prøv at åbne Hitman2.ini filen
nederst tilføjer du linien
EaxDisable

og lukker filen og gemmer ændringer.
dette løser et problem spillet har med SB PCI lydkort

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : Lord Flasheart

Dato : 06-11-02 14:22

Michael Petersen wrote:
> [...]
> EaxDisable
>
> og lukker filen og gemmer ændringer.
> dette løser et problem spillet har med SB PCI lydkort

Hvis man gerne vil have surround sound i Hitman 2, har det danske firma
AM:3D lavet en patch som gør Hitman 2 kompatibelt med deres Dieselpower 3D
teknologi. Den virker fortrinligt med alle lydkort og kan hentes her:
http://www.am3d.dk/hitman2/index.htm.
--
Best regards/Mvh
Lord F

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 06-11-02 14:46

Michael Petersen wrote:
> Prøv at åbne Hitman2.ini filen
> nederst tilføjer du linien
> EaxDisable
>
> og lukker filen og gemmer ændringer.
> dette løser et problem spillet har med SB PCI lydkort

Tak for tippet, men desværre gjorde det ikke forskellen.

Mvh

Bruno