Fængsels straf
Fra : [6430]Bjarne

Dato : 05-11-02 10:25

Hejsa,

Jeg sidder og høre P3, der er en lytter som har ringet ind og fortalt han
skulle 14dage bag tremmerne for rod i regnskabet, nu blev jeg nysgerrig,
hvor meget skal der til for at man får fængsels straf? for "rod" i
regnskabet.

Vh
Bjarne

Fra : Søren Emig

Dato : 05-11-02 12:05

> [...]
> skulle 14dage bag tremmerne for rod i regnskabet, nu blev jeg nysgerrig,
> hvor meget skal der til for at man får fængsels straf? for "rod" i

Er det ikke op til 12år?

Fra : [6430]Bjarne

Dato : 05-11-02 12:23

> Er det ikke op til 12år?

Det var mere, hvor stort et omfang af rod, for at man straffer med fængsel?

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 05-11-02 12:48

In article <3dc7aa13$0$256$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, [6430]Bjarne wrote:
> han

> Det var mere, hvor stort et omfang af rod, for at man straffer med fængsel?

Behøver det være en fængsels straf ?? Kan det ikke være en bøde der
er "konverteret" ?

JonB

Fra : [6430]Bjarne

Dato : 05-11-02 14:42

> Behøver det være en fængsels straf ?? Kan det ikke være en bøde der
> er "konverteret" ?
> JonB

Jo det kan godt ske, jeg undre mig bare over det. Ville derfor høre, hvad
der kunne straffes med og for hvilken overtrædelse.

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 05-11-02 19:38

In article <3dc7ca99$0$271$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, [6430]Bjarne wrote:

> Jo det kan godt ske, jeg undre mig bare over det. Ville derfor høre, hvad
> der kunne straffes med og for hvilken overtrædelse.

Så må du nok komme med lidt flere oplysninger.

JonB