GPRS-abonnement
Fra : ERik Vest Zielke

Dato : 05-11-02 06:55

Kan man ikke få abonnenter, hvor GPRS er inkluderet, eller skal man købe
tillægsabonnement?

Findes der sider med prissammenligninger på GPRS-abonnementer? Hvis ikke,
hvad er så den bedste kombination til en der ikke taler særlig meget, men
regner med at vil bruge GPRS en del. Det skal helst være en udbyder der
enten kører på eller har roaming med TDCs netværk, hvis der nogen.

Med venlig hilsen
Erik Vest Zielke

Fra : Christian Poulsen

Dato : 05-11-02 08:34

> Kan man ikke få abonnenter, hvor GPRS er inkluderet, eller skal man
> købe tillægsabonnement?

Orange Matrix.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 05-11-02 15:21

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote:

>Orange Matrix.

GPRS er ikke inkluderet i Matrix. Matrix koster 140 kr/mdr + 30 kr/mdr
for GPRS, så det er ikke den bedste løsning, hvis man ikke taler meget.
Sonofon Variant eller TDCs tilsvarende vil nok være bedre.

Jeg mener ikke, at der findes et abonnement, hvor GPRS er inkluderet.
Hvis der gør, må det være hos Telia - dem kender jeg ikke så godt.

Peter

Fra : Bax

Dato : 05-11-02 09:45

Et godt alternativ til TDC's GPRS er Telia Mobiles GPRS, som jeg selv har.
Altid stabil og go' troughput. Du kan jo nemt oprette et rent
GPRS-abonnement og så bare beholde dit TDC-abb. til tale.
Prisen er desuden helt ok i forhold til TDC...

Just IMO...
Bax