Ftp, og bytte bytte ! ;o))
Fra : Morten Juel

Dato : 04-11-02 23:08

Hejsa

Jeg søger Phoenix med crack, og det skal ikke være knok phoenix.. og jeg
søger også fullflashes til 3310-3330-3210-8210-6510-6310i og hvad i ellers
har det skal være med dansk ordbog/sprog
Men bare Phoenix kommer så har jeg flashes. )

Så kan i jo suge det i har brug for istedet:

Ftp.starchild.dk
gsm/gsm
port 21

og ja der er ratio på, for at folk ikke bare skal voldssuge !!

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Kent

Dato : 05-11-02 00:02

meget fin ftp server du har der, men syntes ikke det går så godt med at
downloade..
og det tager for langtid at uploade til dig..
Hmm måske er jeg nærrig, men noget for noget...
Mvh.
Kent

Fra : Dan Molberg

Dato : 05-11-02 00:04

Så bruge denne der skal der ikke uploades: ftp://gsm:utilities@wizzardry.org

Fra : Morten Juel

Dato : 05-11-02 00:09

Hmm der er 1Mbit til upload så det burde da ha lidt fart på, nu er ratio
fjernet... man lad nu være med at misbrug det ! ;o(

Og upload gerne de få ting jeg har requested !