Piger er vilde med ........
Fra : rasmus

Dato : 28-02-01 16:20

Piger der er vilde med at slikke tissemand Jeg skrev for nylig en
artikel med titlen "Manden i munden". I artiklen fortalte to mænd om,
hvor stor en glæde det er for dem at få slikket pik. Og to piger
fortalte om, hvor glade de er for at slikke pik. eller det vil sige, den
ene kaldte det faktisk ikke at slikke pik. Hun syntes, det var en lidt
for voldsom måde at formulere det på. Hun foretrak at kalde det at
slikke tissemand. Og hun var ret vild med at slikke tissemand. Da hun
prøvede det første gang med sin kæreste som 15-årig syntes hun, det var
væmmeligt og tænkte, at det ville hun aldrig komme til at bryde sig om.
Men efter nogle år kom lysten igen. Måske fordi hun selv fik smag for at
blive slikket. "Nu synes jeg, det er en stor nydelse. Og jeg bliver
temmelig liderlig af at se, at han nyder det. Sjaskvåd. Men nogle gange
kan jeg godt blive øm i kæberne og munden afhængigt af, hvor stor han
er." Med hensyn til sæden, så synes hun ikke, at den smager så godt. "
Det er jo ikke chokolade. Jeg forestiller mig, at det er som at spise
vinbjergsnegle, og det bryder jeg mig ikke om. Men jeg sluger det
alligevel, fordi han nyder det. " "Til gengæld synes jeg, det er frækt,
når han kommer på mig. Sæd er lidt olieret, og det kan jeg godt lide.
Det er rart at have på kroppen. At de så størkner hurtigt, er en anden
sag." Den anden kvinde fortalte, at oralsex ikke er noget hun dyrker,
første gang hun er sammen med en mand. Hun venter gerne, til hun har
lært ham bedre at kende og kan mærke, at ham vil hun gerne være kæreste
med. For hende er oralsex "en godte, der ligger og venter." Det er
hendes oplevelse, når hun talte med andre kvinder, at mange giver udtryk
for, at de ikke bryder sig om det - at tage manden i munden. De synes,
det er frastødende og ækelt. Jeg spurgte hende, hvad hun siger til dem,
der ikke bryder sig om det. Hun sagde ikke noget til dem. Men som hun
sagde til mig: "De ved ikke, hvad de går glip af." "Det er den
skønneste nydelse at se, at han nyder det. Jeg kan få en indre følelse
af orgasme af at se ham nyde det. Og så kan jeg også få en lille orgasme
i skeden af at slikke ham." "Mænd kommer med sådan nogle dyriske lyde,
og det kan jeg godt lide, for det ophidser mig endnu mere, og jeg ligger
også og siger sådan nogle nyde-lyde, mens jeg slikker." Da jeg spurgte
hende, om mænd er gode til at få slikket pik, fortalte hun, at nogle
mænd har lettere ved at slippe kontrollen end andre. Nogle mænd vil
gerne dominere samlejet, og så begynder de måske at ville lave en 69er,
hvor han slikker hende, mens hun slikker ham. Det får hende til at miste
lysten, fordi hun så både skal give og modtage på samme tid. De to ting
ophæver hinanden. Hun kan bedre lide, at man skiftes til at dominere.
Jeg spurgte hende også om, hvad hun stiller op med nosserne. "Dem tager
jeg i munden, og derfor må de gerne være glatbarberede. Det er ligesom
at have en passionsfrugt i munden. Så sutter jeg på dem og slikker lige
nede under dem. Jeg kan også godt finde på at bruge mandens anus. Men så
skal det være rent, meget rent. Og det er meget blandet, om fyrene kan
lide at få en finger op eller ej. Jeg skal kende fyren virkelig godt, og
derfor har jeg kun gjort det med to kærester, som jeg har kendt i
henholdsvis to og tre år. Men de fleste mænd kan godt lide at blive
kælet rundt om anus." For de fleste mænd er det vidunderligt at få
slikket pik. Det bidrager kraftigt til mandens følelse af, at kvinden
begærer ham, og dermed stiger hans selvfølelse. Nogle mænd har det
blandet med at få slikket pik. De bryder sig ikke om, at kvinden gør det
for længe. Det efterlader nemlig manden i rollen som passiv modtager, og
det gøre ham lidt forvirret, hvis han er vant til at være aktiv og
givende. Hvis manden han har svært ved at tage imod kærtegn, ømhed og
begær - svært ved nærvær - vil det være en lidt ubehagelig oplevelse for
ham at miste styringen og kontrollen. Men hvis han kan tage imod den
gave, kvinden vil give ham, er det en stor fornøjelse for begge. At
opleve at kvinden knap kan komme ind ad døren, før hun åbner hans bukser
og tager pikken i munden. Mens han står dér i entréen, sidder hun på hug
foran ham og slikker og sutter løs, mens hun sender kærlige og frække
øjne til ham for at se ham nyde det. Med den ene hånd har hun fat om
roden på pikken og malker den i roterende, pumpende bevægelser - nogle
gange hurtigt, nogle gange silkeblødt. Nogle gange holder hun om
nosserne eller tager dem i munden. Når kvinden tager mandens pik i sin
mund, svarer det til, at hun tager hans sjæl helt ind til sit hjerte.
Vil kvinden have en glad og positiv mand, skal hun sutte pik på ham ved
hvert samleje. Hun vil få sin omsorg for mandens sjæl tilbage i form af
masser af kærlighed og omsorg. Han bliver i meget godt humør, springer
ud af sengen, er hjælpsom og kompromissøgende og vil gå gennem ild og
vand for at gøre hvadsomhelst for hende. En mand fortalte mig, hvordan
han havde det med at få slikket pik. Han havde lige fået en ny kæreste,
og forholdet var en måned gammelt. For ham var det vigtigt at have et
tæt, varmt og trygt forhold til kvinden, før han kunne få noget ud af at
få suttet pik. Men så var han også vild med det. "Bare synet af at hun
sutter min pik. Synet af hendes læber omkring den. Det er vildt
ophidsende. Nogle gange tænker jeg: Jamen, Gud i himlen. Hun har jo min
pik i munden! Der må være sket en fejl. Hun plejer jo at snakke med
munden." "Jeg tænder på, at hun nyder det og sutter intenst, langsomt
og blidt. Jeg bryder mig ikke om, at det går hurtigt. Når jeg er på vej
til at komme, kan jeg lide at tage hende i håret og styre hende lidt ved
at køre den ud og ind. Det gør hende ophidset." "Det er sjældent, jeg
slapper så meget af, at jeg kan komme i munden på hende. I går sagde hun
til mig, at hun gerne ville have, at jeg kom i munden på hende. Hun
sagde, at hun ville sluge det. Det kan hun faktisk ikke lide, men det
ophidsede mig alligevel, at hun sagde det. Og det er ok, at hun ikke
sluger klatten, for til gengæld har hun sæden i munden ret længe, mens
hun sutter på pikken og kæler for den bagefter." "Lige efter jeg er
kommet, er pikken meget øm i måske 20 sekunder. Så må hun ikke kæle for
den eller slikke den. Det gør ondt. Bagefter går hun blidt i gang med at
køre tungen rundt i åbningen ned i pikhovedet. Og jeg smelter helt. Jeg
er afslappet, og det kilder dejligt, mens nydelsen trænger dybt ind i
kroppen." "Hvis vi har for mange konflikter med hinanden, kan jeg ikke
slappe af, når hun slikker på den. Så vil jeg hellere have den op i
varmen." I tidligere forhold til kvinder oplevede han, at der var stor
forskel på deres interesse for at slikke pik. "Nogle kvinder er mere
pikglade end andre. Hvis kvinden tilbeder min pik, hæver det nydelsen og
får mig til at begære hendes kusse og sige til hende, at jeg er vild med
den. Kvinder, der ikke har haft lyst til at slikke pik, har jeg oplevet
som generte over deres egen seksualitet." "Men jeg har da også oplevet
at være sammen med en kvinde, der ikke brød sig om det. Til gengæld gav
hun den dejlig oliemassage, så jeg røg direkte ind i den syvende
himmel." På mit spørgsmål til ham om, hvad han synes er særlig dejligt,
svarede han, at han synes, det er frækt, at hun tager den i munden,
efter hun har haft den i kussen, og at det ophidser hende at smage sig
selv. Det ophidser ham også, hvis hun siger: "Åh, du fylder mig helt
ud. Giv mig din dejlige, store stive pik." "Nogle gange tror jeg ikke
helt på, at hun synes den er så stor. Jeg arbejdede engang som
telefonmedarbejder i en ungdomsrådgivning, hvor der kom mange spørgsmål
om piklængde. Jeg fandt ud af, at gennemsnitslængden er mellem 15 og 17
centimeter. Min er 15,5 centimeter, så jeg fik straks
mindreværdskomplekser. Men jeg har ofte fået at vide, at jeg er en god
elsker - den bedste. Og så har jeg tænkt: Det kan godt være, at den ikke
er stor, men den er hidsig. Alligevel hæver det min selvværd, når hun
siger, at min pik er stor og dejlig." "Jeg bryder mig til gengæld ikke
om, at hendes tænder rammer pikhovedet. Hun må heller ikke bide i den.
Det er bedre, at hun bare bruger tungen. Og gerne slikker lige ved
strengen under pikhovedet og rundt i kanten af pikhovedet, hvor den er
ekstra følsom. Det siger mig heller ikke noget, at hun slikker ned ad
pikken. Jeg kan bedst lide, at hun bliver ved hovedet." "Mange kvinder
har ikke opdaget nosserne. Det er måske fordi, det er svært både at
sutte pik, støtte i sengen og holde i nosserne på samme tid. Men det er
dejligt at blive kildet med neglene på nosserne og lige under nosserne,
mens man kommer. Det er virkelig godt." ? Spørg manden hvordan han godt
kan lide at få slikket pik. ? Hvis han ikke kan svare på det, så lav en
test, hvor du slikker og stiller ham spørgsmål. Skal det være hurtigere
? Langsommere ? Skal jeg stramme munden mere om pikken ? Skal jeg
klemme mere med hånden ? Skal jeg holde hånden stille ? Skal jeg malke
hurtigt ? Skal det være blidt ? Skal det være varieret ? Må jeg bruge
tænderne ? Neglene ? Hvad med nosserne ? Lad være med at gøre noget,
du ikke kan lide ? Lad være med at slikke pik, hvis du ikke kan lide
det. Find på noget andet i stedet. F.eks. et lille onanishow med olie
eller creme. ? Sig til ham, at han skal være passiv, men du slikker
pik. Så I kan prøve at få det fulde udbytte af at give og modtage. ?
Lad hans pik være i absolut fred i et halvt til et helt minut, efter han
har fået orgasme.

Pigen skal tage ansvar for sin egen orgasme Manden risikerer at miste
lysten til sex og begynder at opfatte sex som et stykke hårdt arbejde,
hvis han for ofte skal hjælpe kvinden frem til orgasme. Hvis han
ligger for længe og knokler med fingrene oppe i hende, begynder det at
føles, som om senerne i armen er ved at brænde over. Det gør ondt ad
helvede til, men han fortsætter lige i to minutter mere, fordi det
lyder, som om hun er lige ved at få orgasme. Eller han bliver øm i
tungen af at slikke, slikke og slikke. Det gør så ondt, at det
overhovedet ikke er nogen fornøjelse. Men han kan ikke lide at stoppe,
for han tænker: "Nu skal hun dælme ha´ en ordentlig omgang" eller
"Sådan skal det nok bare være" og "Jeg kan ikke være bekendt at holde
op." Hvis hun undervejs i hans hårde arbejde siger eller signalerer:
"Jeg vil have din pik", er den måske halvslap, for lige nu er han på
overarbejde uden at turde fortælle "chefen", at han er overanstrengt.
Hvis han selv skal have orgasme bagefter, er den helt gal. Der er ikke
et gram af lyst tilbage i kroppen på ham, men "man skal jo have
orgasme", og så får han en sædudtømning, der føles som at hælde gammelt
regnvand ud af en tønde. En flad og lystforladt oplevelse. Den
kedelige udløsning står i skarp kontrast til den vellykkede orgasme, som
gradvist suger al energien ned i underlivet, som var pikken et sort hul
i universet. Liderligheden suser, snurrer og bølger rundt i kroppen i et
vildt psykedelisk hippie-farveorgie, der gør ham helt rundtosset og
vild, mens han stønner, grynter, ansigtet trækker sig sammen i en
grimasse, han sveder, så lagnet bliver drivvådt, og ben og arme
spjætter, som har han krampe. Og så kommer orgasmen. Han brøler som et
vildt dyr fra bunden af halsen, og råbet lyder som en mellemting mellem
en, der er ved at slå ihjel eller blive slået ihjel. Pikken eksploderer.
Pikhovedet og pikkens svulmelegeme bliver hårdt som sten en brøkdel af
et sekund før, sæden bliver skudt ud, og denne hårdhed får vellysten til
også at gøre ondt helt ned i bunden af svulmelegemet mellem nosserne og
anus. Orgasmen hamrer gennem kroppen som chokbølgen fra en atombombe.
Videre op gennem kroppen rammer den mavemusklerne, halsen, brystet og
knalder ind i kraniet. Den løber ned gennem kroppen til lårene, læggene
og fødderne, der spjætter i spasmer. I hjernen bliver alting sort, hvis
det er en rigtig vellykket orgasme. Totalorgasme. Under en totalorgasme
er han væk i nogle sekunder eller brøkdele af sekunder. Han ved ikke,
hvor han er henne. Men der er helt sort som ude i universet med
stjerner, der snurrer rundt. Og bagefter er man i paradis, som man
ligger dér og mærker hele kroppen fra isse til tå og kærligheden til
kæresten. Nogle gange perler latteren ud af en, fordi man er så ovenud
lykkelig og forundret over, hvor fantastisk det er. Jeg havde en
kæreste, som i høj grad tog ansvaret for sin egen orgasme. Hun tog sig
selv på brysterne og onanerede på sig selv, mens vi elskede. I starten
overraskede det mig lidt, fordi jeg ikke var vant til, at piger så
aktivt tog hånd om deres egen tilfredsstillelse. Hun spurgte mig, om
jeg syntes, det var okay, at hun selv lod fingrene kærtegne klitoris.
Det syntes jeg. For jeg var jo velkommen til at kærtegne hende lige så
meget, jeg havde lyst til. Og hun tog også nogle gange min hånd og førte
den hen, hvor hun gerne ville kærtegnes. Jeg glædede mig over, at hun
kælede for sig selv. Det var ophidsende at se hende i sine følelsers
vold. Hvordan hun gik i coma med den ene hånd på kilderen, mens jeg var
inde i hende, og hun klemte sine bryster med den fri hånd. Det gav mig
mulighed for at koncentere mig om min egen tilfredsstillelse. Nogle
gange, når jeg havde fået orgasme, havde jeg bare lyst til at ligge og
nyde det uden at yde noget. Bare ligge og mærke, vellysten skylle frem
og tilbage i kroppen. Hvis jeg ikke fik fred til at nyde min orgasme,
fratog det mig noget at nydelsen og udbyttet af orgasmen. Først når jeg
åbnede øjnene og kiggede på hende, var jeg parat til nærkontakt igen.
Ikke før. Det er svært for en mand at sige, at han gerne vil have, at
pigen tager noget mere ansvar for sin egen orgasme. Eller at han vil
have fred til at nyde sin egen, før han går videre. Især hvis han i
starten af forholdet har vænnet både hende og sig selv til at være meget
givende. Han tror måske også, at hun har en forventning om, at når han
har fået sin orgasme, skal han straks efter hjælpe til med hendes. Og
det har hun måske også. Når han straks efter sin egen orgasme skal give
hende orgasme, er det bagefter som om han ikke selv har fået orgasme.
Arbejdet med hendes orgasmen sletter glæden ved hans egen, og hans lyst
til sex risikerer at dale, fordi hans udbytte er for ringe. Hvis pigen
har denne forventning, vil jeg foreslå, at de laver en aftale om, at de
går videre med hende måske et kvarter eller en halv time efter hans
orgasme. Næste gang man boller, kan man så tage det i omvendt
rækkefølge. I det hele taget er det en god idé, at man ikke på samme
tid skal tilfredsstille begges behov. For mandens og pigens seksualitet
er forskellig. Og lysten til hvad der skal ske kan skifte fra den ene
gang til den anden. Pigen kan godt ligge i lang tid og få små, lidt
større og store orgasmer, og det får hun ikke mulighed for, hvis han
kommer allerede efter ti minutter. Når hun dyrker sin seksualitet, skal
han holde sin orgasme tilbage, indtil hun siger, at det er ok, han fyrer
kanonen af. Manden har lettere ved at holde orgasmen tilbage, hvis han
forinden har fået lov til at eksplodere ud i stjernetågerne, når han har
lyst. Pigen har nogle gange behov for et lidt mere langvarigt samleje
med mange forskellige temperamenter, hastigheder og variationer - kæle,
kysse, råbolle, bolle blidt og langsomt. Måske også nogle gange i sjove
stillinger og forskellige steder rundt om i hjemmet. Hvis hun får lov
til at bolle på den måde, hun godt kan lide, har hun også stort udbytte
af at opleve mandens pludselige, hurtige, voldsomme og eksplosive begær.
Nogle gange er seksualiteten vendt om, så det er manden, der gerne vil
have megen ømhed, mange kærtegn, dyb øjenkontakt, kys og et langvarigt
samleje, mens pigen hellere vil have kontant sex uden forspil eller alt
for mange dikkedarer, lige på og hårdt, tag mig, pul mig. Det er i og
for sig ligegyldigt, hvem der er til hvad, hvornår. Bare du husker på,
at han ikke kan gætte, hvad du gerne vil have. Og måske skal han mindes
om det fra tid til anden, fordi han tænker på en anden måde. Det er
ikke så smart efter 15 års ægteskab at beklage sig til en veninde over,
at han stadig ikke kan finde ud af, hvor klitoris sidder. Så skal han på
klitoris-kursus, og du skal være lærer. På samme måde må du sige til
manden, at han må sige til eller markere med bevægelser, at nu vil han
gerne have gnasket slikkepind. Det er en katastrofe, hvis han ligger sam
leje efter samleje og håber på, at du kommer i tanke om det af dig selv.
Der er ofte lige så stor tilfredsstillelse ved at gå på opdagelse i den
andens seksualitet som at gøre det i ens egen. Det er godt at udvikle
seksualiteten i parforholdet ved at skiftes til at bestemme seksuelt.
Den ene dag er det pigen, der har magten, og manden er passiv eller gør
det, pigen beder ham om. Og han lystrer hendes mindste vink. Næste
gang er det så hans tur til at bestemme. Og den tredje gang kan I være
fælles om at bestemme. At skiftes til at bestemme kan give din partner
indblik i en del af din seksualitet, som han - eller du - ikke anede en
brik om, fordi der ved hvert samleje skal være plads til jer begge to på
én gang.

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 01-03-01 14:59

On Wed, 28 Feb 2001 16:20:21 +0100, "rasmus" <rasmus@boas.dk> wrote:

>Piger der er vilde med at slikke tissemand Jeg skrev for nylig en
>artikel med titlen "Manden i munden".
hvor ?
> I artiklen fortalte to mænd om,
>hvor stor en glæde det er for dem at få slikket pik. Og to piger
>fortalte om, hvor glade de er for at slikke pik.
Der ernu ikke noget som glade mennesker :)
> [...]
>for voldsom måde at formulere det på. Hun foretrak at kalde det at
>slikke tissemand. Og hun var ret vild med at slikke tissemand.
Nå ja ....forarmede pige barn - men lad det dog være hende forladt
hvis det var det hun havde dte bedst med i begrebs junglen .
> [...]
>væmmeligt og tænkte, at det ville hun aldrig komme til at bryde sig om.
>Men efter nogle år kom lysten igen. Måske fordi hun selv fik smag for at
ja man tør jo kun spekulere ....
> [...]
>temmelig liderlig af at se, at han nyder det. Sjaskvåd. Men nogle gange
>kan jeg godt blive øm i kæberne og munden afhængigt af, hvor stor han
lyder rigemeligt .. jeg tror hun fortæller det som hun har det !

> [...]
>Det er jo ikke chokolade. Jeg forestiller mig, at det er som at spise
>vinbjergsnegle, og det bryder jeg mig ikke om. Men jeg sluger det

kvinder er nu så selv opfrene !

> [...]
>og det kan jeg godt lide, for det ophidser mig endnu mere, og jeg ligger
>også og siger sådan nogle nyde-lyde, mens jeg slikker.

ah sig selv eller er det en del af et aftalt spil ?

> [...]
>hvor han slikker hende, mens hun slikker ham. Det får hende til at miste
>lysten, fordi hun så både skal give og modtage på samme tid. De to ting
unægteligt en tankevækken opservasion

> Hun kan bedre lide, at man skiftes til at dominere.

tjaaa så er der også mindre at holde styr på !

> [...]
>jeg i munden, og derfor må de gerne være glatbarberede. Det er ligesom
>at have en passionsfrugt i munden. Så sutter jeg på dem og slikker lige

hun kan sit kram !
>Jeg kan også godt finde på at bruge mandens anus. Men så
>skal det være rent, meget rent.

Ohh så sart :)
> Og det er meget blandet, om fyrene kan
>lide at få en finger op eller ej.

det lyder meget sandsyneligt

>Det bidrager kraftigt til mandens følelse af, at kvinden
>begærer ham, og dermed stiger hans selvfølelse.
ja nu kan jeg ikke selv så godt mærke det og finder egentligt det er
en smule kedsomeligt og på ingen måde er der noget hverken frækt
ellers sexet i det .. men for mig ville det være et og dte samme om
hun slikede på min pik eller tommel finger , perosneligt HAR jeg bare
ikke mange følser i min pik og det har været min en livs lang undrene
over hvad det i grunden skulle til for .. jeg slikker gerne fisse på
den eneste ene da hun har mange følser i kussen og det som sådan
opfylder en formål .... men med dette indlæg er 5 ørene endeligt
dalede igenem univerdset og har ramt min bevisthedes platform ..
kvinder slikker pik for at ære manden .... det kan jeg sgu da godt se
en hvis fornuft i ... ærgeligt jeg først opdagede det nu - slevom jeg
tviler på at det ville have bragt mig til orgasme.
Men ok det er så kun sådan jeg har det helst skal jeg have en følse
der svare til at blive kørt over af en fort tanus for at blive berørt.

> [...]
>for længe. Det efterlader nemlig manden i rollen som passiv modtager, og
>det gøre ham lidt forvirret, hvis han er vant til at være aktiv

for ikke at tale om den kilde til fustartion det kan afføde når man
ligger der og keder sig i mens man prøver at finde ud af om man har
rejsning eller ikke - men der har jeg nu tagte konsikvens af det og
stikke lappen ned og mærker efter .

>Når kvinden tager mandens pik i sin
>mund, svarer det til, at hun tager hans sjæl helt ind til sit hjerte.

Ja hvis man kan få så meget ud af så beskeden et hændelses forløb - så
kender min misundelelse ingen grænser !

> [...]
>ud af sengen, er hjælpsom og kompromissøgende og vil gå gennem ild og
>vand for at gøre hvadsomhelst for hende.

Nå der ville jeg da ellers føle jeg havde noget til gode efter som min
tid var blevet spildt med sådan noget ... ? JA JEG VED det ikke trafik
radio læse de gule sider i tlf bogen fra a imod Å.

> [...]
>tæt, varmt og trygt forhold til kvinden, før han kunne få noget ud af at
>få suttet pik. Men så var han også vild med det. "Bare synet af at hun

det var dog en uffateligt masse eksempler du har ? arbejder du for
Gallups ?

>Synet af hendes læber omkring den. Det er vildt
>ophidsende. Nogle gange tænker jeg: Jamen, Gud i himlen. Hun har jo min
>pik i munden!

GAB zhhhhhhhhhhh.....øh..

>. Jeg fandt ud af, at gennemsnitslængden er mellem 15 og 17
>centimeter. Min er 15,5 centimeter, så jeg fik straks
>mindreværdskomplekser.
Øv øv & øv

>Men jeg har ofte fået at vide, at jeg er en god
>elsker - den bedste.
jamne hvor er problemet så ?

>Den ene dag er det pigen, der har magten, og manden er passiv eller gør
>det, pigen beder ham om. Og han lystrer hendes mindste vink.
ja som det går

> Næste
>gang er det så hans tur til at bestemme.
det må da vær elidt trivilet at plalægge så meget ?
hvad med bare at gøre det også se hvad der sker ?

> Og den tredje gang kan I være
>fælles om at bestemme.

man ku jo skirve dte ned i ne fælles kallender også lave et sindigt
system med 3 forskeligt farvede tusser ?

> [...]
>indblik i en del af din seksualitet, som han - eller du - ikke anede en
>brik om, fordi der ved hvert samleje skal være plads til jer begge to på

jeg takker for de bevingede ord !
men vil forsat sætte tillidt til at lade driften i forholdet - kemine
i mellem de elskene viljen erfaringen forholdets vægxt aom tiden går ;
de dybe fald de store klimax og hverdagens trumelum - kort sagt den
måde hvorpå at virkligheden forgår i al sin uforudsigelighed og
afligevel arldirg helt så fjerne - være hvad det altid har været.

MvH
Bo

I want som REal wars i wona be NAPOLION wants som killing.

post modeem udegivels jim morrison : Live 1967

Fra : Frederikke Mercebach

Dato : 02-03-01 12:37

rasmus skrev:
> Piger der er vilde med at slikke tissemand....

Og jeg kom straks til at tænke på noget jeg en gang har fået tilsendt,
faktisk aner jeg ikke helt hvor fra... ;)

To kvindelige forskere har opdaget, at oralsex stimulerer
spytcirkylationen i munden og dermed stryker tandsættet. Vi skal med
andre ord til at give vores mænd nogle flere blowjobs, hvis vi vil
beholde Colgate-smilet. Den medicinske forklaring er, at spyt indeholder
en masse enzymer, der holder bakterierne i munden nede - altså: mere
spyt, færre huller.
Oplysningen kommer de to forskere med i det anerkendte amerikanske
tidsskrift for læger, The New York Medical Journal. De to har undersøgt
3000 kvinders tandsæt, og de kvinder, der oftest glæder deres mænd med
et blowjob, har klart de bedste tænder. Det betyder ikke, at du skal
holde op med at børste dem - du skal bare kombinere de to ting.

F.

Fra : Sott

Dato : 02-03-01 13:16

Hej Frederikke :0)

"Frederikke Mercebach" <hende@hende.dk> skrev i en meddelelse

> Og jeg kom straks til at tænke på noget jeg en gang har fået tilsendt,
> faktisk aner jeg ikke helt hvor fra... ;)

[Snip... oralsex stimulerer spytproduktionen]

Og jeg kommer til at tænke på, at jeg hørte en "historie" om et besøg på
tandlægeskolen. Hvor en kvinde havde forandringer i svælget og de studerende
stod og gættede på, hvad der kunne være årsagen. Det tog noget tid og blev
yderst pinligt, da årsagen blev fremlagt. Hun havde slugt for meget sperm,
som derved skulle have forårsaget disse ændringer i svælget.

Damn - jeg er glad for, at det ikke var mig i den stol

Om det har noget på sig, det ved jeg ikke.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 02-03-01 16:02

On Fri, 2 Mar 2001 13:15:36 +0100, "Sott" <sott@post.tele.dk> wrote:

HI Søs jeg kan en :
>Damn - jeg er glad for, at det ikke var mig i den stol
identisk vandre historie - en kvidne var taget på ferie havde overladt
sin hund i anden parts varetægt , denne besluttede sig for at holde et
supirse party for hundens ejeer når denne vendte hjem fra ferie og
saamlede så venner fra nær og fjern ... der stimmlede sammen i stuens
mørke for at overraske den lykkelige hunde ejer .. der i sin uvidenhed
obnede døren til sit hjem gik hurtigt ud i køkkente tak nederlen op
smurte kussen ind i lever postej og råbte på dyret der kom springen
til og begyndet at gufle postejen i sig ...
om det formegentligt måbene suprise selskab har råbt suprise melder
historien intet om ..... men
Damn- jeg erglad for ta jeg ikke er kvinde
MvH
Bo

>Om det har noget på sig, det ved jeg ikke.

det gør jeg heller ikke :)

Fra : René Hjorth

Dato : 17-03-01 22:14

Fri, 2 Mar 2001 13:15:36 +0100 skrev "Sott" <sott@post.tele.dk>

Hej Sott,

>Hun havde slugt for meget sperm,
>som derved skulle have forårsaget disse ændringer i svælget.
>Om det har noget på sig, det ved jeg ikke.

Tror at det er en skrøne - blandt folk her i landet det har slugt mest
sperm, komme jeg vel blandt de 5 højst placerede

Mvh,
René
www.rene.hjorth.com

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 02-03-01 16:02

On Fri, 02 Mar 2001 11:37:18 GMT, "Frederikke Mercebach"
>3000 kvinders tandsæt, og de kvinder, der oftest glæder deres mænd med
>et blowjob, har klart de bedste tænder. Det betyder ikke, at du skal
>holde op med at børste dem - du skal bare kombinere de to ting.

for en go ordens skyld skal det siges at man opnår den samme effekt
ved at slikke på en sten ... da det ikke er selve det at have penis u
munden der har den mund hygeegniske hælsene effekt .. men som
beskrevet spyt udskildningen.
Det gør dog på ingen måde agumentet ringer - for at dyrke mere oral
sex , men i saglighedens tjenste skal man holde sig for øje at det er
en overskirft der har blik fang i et populær *videnskabeligt* kulørt
magasin mere ind mit hermed skitserede eksempel :)
MvH
Bo

Fra : Frederikke Mercebach

Dato : 02-03-01 16:14

Chokmah Rabias The d@g <chokmah999@hotmail.com> skrev :
> for en go ordens skyld skal det siges at man opnår den samme effekt
> ved at slikke på en sten ...

Ved da godt hvad jeg til hver en tid foretrækker...
Jeg siger dog heller ikke på noget tidspunkt, at jeg sad med de såkaldte
"vise sten" (nu hvor vi er ved snakken) eller for den sags skyld den
evig gyldige sandhed... blot kom jeg i tanke om teksten og synes faktisk
om noget, at den morsom ;)

F.

Fra : Henning

Dato : 02-03-01 18:02

> [...]
> "vise sten" (nu hvor vi er ved snakken) eller for den sags skyld den
> evig gyldige sandhed... blot kom jeg i tanke om teksten og synes faktisk

Så absolut, jeg foretrækker nu at slikke på en klitoris, må
jeg nok indrømme *GGGG* Et par brystvorter er heller
ikke af vejen Uhhhmmmmmmm, eller hvad med et tungekys?
(min spyt-produktion er stigende bare ved tanken, så onani til
fantasi er sundt for tænderne *GGGG*)

MVH
Henning

Ps. Man kan endnu nå at melde sig til DSS-festen i morgen!
Sidste frist er Lørdag kl. 12.00

Fra : Busser

Dato : 06-03-01 23:35

Hej smukke....

Du har de flotteste bisser

Tænkte, a' hvis de gider a' snakke sex med dig, gider de måske oss' snakke
sex med mig?!

(Og hvor inciterende kan man så sige "Jeg er glad for, du har opdaget
usenet"?)

Fra : Frederikke Mercebach

Dato : 07-03-01 09:21

Busser skrev:
> Tænkte, a' hvis de gider a' snakke sex med dig, gider de måske oss'
snakke
> sex med mig?!

Er da slet ikke i tvivl om, at oss gider snakke sex med dig ;)

> (Og hvor inciterende kan man så sige "Jeg er glad for, du har opdaget
> usenet"?)

Du siger det skam inciterende nok... lige så min skærm den dirrer ;)

F.

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 02-03-01 19:12

<hende@hende.dk> wrote:

> [...]
>et blowjob, har klart de bedste tænder. Det betyder ikke, at du skal
>holde op med at børste dem - du skal bare kombinere de to ting.

   Det der er en historie som et eller andet webavistingeladeting
har bragt efter at have læst det i M! Og M! havde "plantet" historien
for at få kvinder til at sutte mere...
--
- Trine
snoe@nospam.dk