Problmer med MOHAA
Fra : Dennis

Dato : 04-11-02 21:53

Det er noget tid siden jeg har spillet sidst men i aften skulle det være men
nej. Når jeg starter spillet op kommer konsollen godt frem men derefter
dukker explore op med en fejl. Lige meget hvad jeg gør kommer den frem med
en fejl. Hvad kan jeg gøre?

Jeg har prøvet at reparere, modifyre men intet hjælper. Nu har jeg tænkt at
fjerne spillet helt og installere det et andet sted på min computer men det
forekommer mig at jeg har læst at nogen har haft problemer med at
afinstallere og installere igen. Er dette korrekt? Hvad kan jeg ellers gøre?

Dennis

AmD Tunderbird 1.3, 256 mb ram og den kører xp

Fra : Dopedog

Dato : 06-11-02 14:21

Du skal ind og fjerne ALT med MOHAA inde i din registreringsbase.

Fejl i spillet ... been there, done that. Så nu gider jeg sku aldrig
afinstallere det spil igen :)

-Ronnie