Some Kind Of Wonderful og John Hughes
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 04-11-02 21:43

Subject, skrevet og produceret af John Hughes er i øjeblikket en af mine
absolutte yndlings film.

Men.....jeg er biased ; Jeg har været en smule forelsket i Mary Stuart
Masterson igennem længere tid

Ak ja....80'erne og John Hughes film dengang, var og er stadig fantastiske.

Ferris Bueller's Day Off, Pretty In Pink, Breakfast Club, Some Kind Of
Wonderful, Planes, Trains And Automobiles ; Jeg elsker dem allesammen.

Osse Molly Ringwald.

--
Vh. Thomas
Ved mail : slet SLETDETTE

Fra : Per Kristensen

Dato : 05-11-02 08:56

"Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ferris Bueller's Day Off, Pretty In Pink, Breakfast Club, Some Kind Of
> Wonderful, Planes, Trains And Automobiles ; Jeg elsker dem allesammen.

Ehm var der en pointe?

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 05-11-02 15:57

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse

> Ehm var der en pointe?

Næh.

Skulle der da være det ?

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 06-11-02 01:04

Thomas Mouritsen skrev:

> Men.....jeg er biased ; Jeg har været en smule forelsket i Mary Stuart
> Masterson igennem længere tid

Jeg synes nu ikke, der er nogen af Hughes' firserbabes, der slår Kelly
LeBrock (Weird Science).

> Ak ja....80'erne og John Hughes film dengang, var og er stadig
> fantastiske.

Jeps!

--
Mvh. Peter
"I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me,

Fra : John Hinge

Dato : 06-11-02 12:11

On 06 nov 2002 Peter Bjerre Rosa was heard to say:

> Jeg synes nu ikke, der er nogen af Hughes' firserbabes, der slår
> Kelly LeBrock (Weird Science).

Molly Ringwald.
Hun havde det der helkt særlige. Som en 'pigen inde ved siden af,
som er tilgængelig og samtidig virkelig flot'
Eller også voksede jeg bare op med et stort crush på hende i 80'erne..

Kelly LeBrock er da *psst* hot i Wierd Science, men det er jo en
helt anden rolle. Her er ideen netop at ha en 'uberbabe'
Nej jeg vil sige at de rigtige Hughes piger er piger som
Mary Stuart Masterson, Molly Ringwald og de andre søde høns.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs