fornuftig hugger i sverige (gerne Malmø)??
Fra : wheeler

Dato : 04-11-02 21:31

Mangler som bekendt en CDI-boks til en Yamaha RD 350 LC II.
(modellen på RD 350 N & F passer ikke med RD 350 LC II

Nogen her som har et link til en svensk ophugger?

Jeg ved godt det ikke er her, vi sælger/køber. Men alligevel kan det måske
være nyttigt at vide for dem som har fulgt med i tråden på min RD'er, at jeg
nu har en CDI-boks til salg (ved den virker!). Du skal få den for det samme
jeg gav i søndags 600.- (så sparer du turen til Holbæk ("spare afhænger
selvfølgelig af hvor du kommer fra .

Er du interesseret, skal du skynde dig, idet jeg har returret på CDI-en frem
til torsdag!
--

Wheeler
Virkbar CDI sælges/byttes: 52Y-50 - passer til RD 350 N & F!. CDI til RD

Fra : Hekto

Dato : 04-11-02 23:10

In article <BMAx9.1846$pU4.2995@news.get2net.dk>, "wheeler"
<bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> says...

> Wheeler
> Virkbar CDI sælges/byttes: 52Y-50 - passer til RD 350 N & F!. CDI til RD
> 350 LC II købes
> http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65

Here we go again! ;)

--
/Hekto/Brian
Suzuki LS650 m. 1in1 & Kawasaki KR-1 m. 2in2 + KIPS

Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 04-11-02 23:30

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> wrote in message
> Er du interesseret, skal du skynde dig, idet jeg har returret på CDI-en
frem
> til torsdag!

Super super surt, at du ikke kunne bruge den.
Fik du at vide hvad forskellen var?
Jeg er ked af den ikke dummede sig da jeg prøvede den. Det kunne have sparet
dig for en del besvær.
Jeg syntes du skal prøve at poste en besked i forummet på www.yamaha-rd.com,
de plejer at kunne hjælpe, der er sikkert en der har sådan en boks liggende
og gerne vil sende den.
Der er rigtig mange der læser det, og de kører alle på en eller anden form
for RD, så hvis dit problem kan løses/omgås på anden måde er der nok en der
ved det der.

Held og lykke

Jens
RD

Fra : wheeler

Dato : 05-11-02 00:36

"Jens Blaabjerg" <news@blaabjerg.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> Fik du at vide hvad forskellen var?
> Jeg er ked af den ikke dummede sig da jeg prøvede den. Det kunne have

Hej Jens - jeg havde sku nok købt alligevel (til den pris!)

Nå men jeg ringede til en klog fætter i Ålborg (MC-mekaniker), som har rodet
med RD'ere i tyve år!

Han sagde at problemt (som jo er termisk) ikke pejer i retning af
CDI-enheden, men mere på styreenheden ned ved krumptappen (Pick-upen). Dette
er en svaghed ved rd'eren og plejer at kunne diagoniseres ved at afmontere
motorskjoldet ind til generatoren og køre en tur og se om pick-upen fortsat
ter sig så dumt......

Som sagt så gjort - er lige kommet hjem fra 50 km testkørsel (hvor jeg
ifølge statistikken mindst burde være gået ud 5 - 10 gange efter de første
10 km!!) - den satte ikke ud!

Jeg krydser fingre for det er det.....

Pick-upen er skiftet på 10 minutter. Men uheldigvis er Pickupen ikke en
særskilt part på lige RD. Den følger med generatoren!

Han havde lige solgt en RD LC stator, men kunne ikke huske om han havde gemt
Pick-upen - så kunne jeg få den!

Min bror skiftetede engang pick-up på sin CBX 400F - er der nogen der ved
hvad gennemsnitsprisen for de forskellige MC-modeller er på en sådan
størrelse?

Wheeler
- på jagt efter en Pick up til en yamaha RD med førstegangs YPVS
Jeg tror min arbejdsgiver vil sætte pris på at problemet tilsyneladene er
afdækket

Fra : Hekto

Dato : 05-11-02 11:00

In article <CuDx9.1883$pU4.3819@news.get2net.dk>, "wheeler"
> [...]

> Som sagt så gjort - er lige kommet hjem fra 50 km testkørsel (hvor jeg
> ifølge statistikken mindst burde være gået ud 5 - 10 gange efter de første

Vi havde da den fordømte pick-up inde i billedet på et tidspunkt!!??
Benzin,CDI, tændspole og pick-up er jo det eneste der er fælles for
begge cylindre, så hvorfor f..... droppede vi den??

Ærgreligt ... hvis det 'bare' er den! Vi håber .......!

--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-in-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-in-2
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=8

Fra : Richard Pade

Dato : 05-11-02 00:01

wheeler wrote:
> Nogen her som har et link til en svensk ophugger?

www.anderbergmotor.se - stærk i Honda, men også noget til de skæve
japanere ;)

Richard

Fra : Mads Stetter

Dato : 05-11-02 06:53

www.spinnin-wheel.se

læs mit indlæg for lidt tid siden omkring dette!

en hed vist... god butik at købe brugte dele i!

MVH MAds Stetter