Findes Åge?
Fra : Peter Kaas

Dato : 04-11-02 21:13

Hej

Ansporet af Hr. Haldorssons sidste post
bliver jeg nu nødt til at spørge om noget
der har naget mig i lang tid:
Findes Åge Haldorsson i virkeligheden?!?

Mvh
Peter

Fra : Mikael Eriksen

Dato : 04-11-02 22:55

Eller Tavse Tipper Thomsen?

Er det i øvrigt ikke ret længe siden, at Åge har ladet høre fra sig?

/mikael

Fra : Per.K

Dato : 04-11-02 23:06

> [...]
> bliver jeg nu nødt til at spørge om noget
> der har naget mig i lang tid:
> Findes Åge Haldorsson i virkeligheden?!?

Det gør han, prøv f.eks at søge efter ham på Krak eller blot på TDC´s online
tlf bog, så dukker han op i deres arkiver.

Venligst Per

Fra : Chris

Dato : 05-11-02 01:04

On Mon, 4 Nov 2002 23:05:59 +0100, "Per.K" <persen1@NOWAY!yahoo.com>
wrote:

>Det gør han, prøv f.eks at søge efter ham på Krak eller blot på TDC´s online
>tlf bog, så dukker han op i deres arkiver.

På trods af at en bestemt dansker er registreret i en telefonbog, er
det så ikke en uskik at opfordre andre til at slå ham op???

Du kunne næsten lige så godt poste Åges telefonnummer her i gruppen,
men jeg kan ikke se, at det har relevans for diskutionen om musik.
Hvilket samtidig med gør hele denne tråd til OT.

Chris

Fra : John K

Dato : 05-11-02 11:15

> På trods af at en bestemt dansker er registreret i en telefonbog, er
> det så ikke en uskik at opfordre andre til at slå ham op???

Åge nyder da at få opmærksomhed, så jeg tror ikke de generer ham

Mvh

John K

Fra : Per.K

Dato : 05-11-02 15:18

"Chris" <dhira@softhome.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> men jeg kan ikke se, at det har relevans for diskutionen om musik.
> Hvilket samtidig med gør hele denne tråd til OT.

Aaah helt OT er det ikke, Åge er jo slags "Politikkens Dansktop Ordbog"

Venligst Per

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-11-02 17:25

Per.K <persen1@NOWAY!yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:2qQx9.2241$DQ5.1821@news.get2net.dk...

> Aaah helt OT er det ikke, Åge er jo slags "Politikkens Dansktop Ordbog"
>
> Venligst Per
______

Nå nå nå. Jooov meennn...... jeg går altså stadig og spekulerer over om ham
der den sjove John Kludder er en autosvarmaskine eller hvad??
Ved du noget om det?

Hilsen Åge

Fra : Per.K

Dato : 05-11-02 22:29

> [...]
ham
> der den sjove John Kludder er en autosvarmaskine eller hvad??

Ikke det fjerneste.

Venligst Per

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-11-02 06:02

Per.K <persen1@NOWAY!yahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aKWx9.2299$DQ5.3987@news.get2net.dk...

> Ikke det fjerneste.
>
> Venligst Per
____

Ok - Tak skal du have. Det er rart at vide, hehe

Hilsen Åge

Fra : Mikkel Winther

Dato : 05-11-02 02:22

In <news:RaCx9.1875$pU4.3675@news.get2net.dk>, Per.K babbled:
> "Peter Kaas" <peter_kaas@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør han, prøv f.eks at søge efter ham på Krak eller blot på TDC´s
> online tlf bog, så dukker han op i deres arkiver.

Men en dygtig troll kan godt have taget hans identitet. Hvem ved om den
RIGTIGE Åge er dansktopfanatiker i virkeligheden?

m.
--
Indie & Electronica
Tirsdage i ulige uger kl. 22.30 - 00.00

Fra : John Doe

Dato : 05-11-02 09:50

Hmm må sige bemeldte hr. Åge sætter en særegen lokalkolorit på NG'en her.

Hold ud Åge!

Du er godt nok allerede i mit killfilter men hvad, der er jo så mange andre
der kan komme til at læse dine hyggelige små noter (som godt nok ikke hører
hjemme her).

Til alle de andre med mavesår og tendens til opfarenhed vil jeg sige:
Brug dog jeres killfilter!

vh

/HE

PS: Er generelt lidt skuffet over denne NG, troede jeg skulle læse betagende
indlæg om hin guitarsolo og denne bro - men ak!

Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 06-11-02 10:51

Må sgu indrømme at jeg til tider kan have det ret morsomt med at læse Aages
indlæg, og for slet ikke at nævne kommentarerne til disse...........

Fra : Jesper Juul

Dato : 05-11-02 14:58

"Claus "BonZo" Jakobsen" <bonzo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Må sgu indrømme at jeg til tider kan have det ret morsomt med at læse
Aages
> indlæg, og for slet ikke at nævne kommentarerne til disse...........

Kan du forresten ikke lige give mig lottotallene til onsdag ?

--
Mvh Jesper
Try something funny:

Ps
Tjek lige din dato/ur.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-11-02 17:25

Jesper Juul <nospam@deaster.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aq8j1g$ko6$1@sunsite.dk...

> Kan du forresten ikke lige give mig lottotallene til onsdag ?
____

Nul - hahaha

Hilsen Åge

Fra : Jesper Juul

Dato : 05-11-02 20:35

> Jesper Juul <nospam@deaster.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:aq8j1g$ko6$1@sunsite.dk...

> ____
>
> Nul - hahaha

Hvem snakker til dig ?

Jesper Juul
Try this at home:
www.usenet.dk

Fra : Robert Piil

Dato : 05-11-02 14:48

On Mon, 4 Nov 2002 21:13:04 +0100, "Peter Kaas" <peter_kaas@mail.dk>
wrote:

>Hej
>
>Ansporet af Hr. Haldorssons sidste post
>bliver jeg nu nødt til at spørge om noget
>der har naget mig i lang tid:
>Findes Åge Haldorsson i virkeligheden?!?

Hvis ikke, har han en navnebror på Fur.

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-11-02 16:15

> [...]

> bliver jeg nu nødt til at spørge om noget
> der har naget mig i lang tid:
> Findes Åge Haldorsson i virkeligheden?!?

Tja en af mine gode venner fra gymnasiet gik i klasse med Alfons Åberg i
et halvt år indtil det gik op for klasselæreren at de havde fået ham
ført på listen den første dag i 1. g.

Jeg tror nu Åge findes uden for cyber world.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Peter Kaas

Dato : 05-11-02 20:52

> Tja en af mine gode venner fra gymnasiet gik i klasse med Alfons Åberg i
> et halvt år indtil det gik op for klasselæreren at de havde fået ham
> ført på listen den første dag i 1. g.

Netop! Se den slags historier er årsag til min forespørgsel. Jeg kan dog
se at spørgsmålet har givet anledning til vrede blandt nogle af Åges
proselytter der påstår at jeg lyver.

> Jeg tror nu Åge findes uden for cyber world.

OK. Det var bare det jeg ville vide, og i og for sig et ganske legitimt
spørgsmål.

Mvh
Peter

Fra : Emil

Dato : 06-11-02 01:13

"Peter Kaas" <peter_kaas@mail.dk> wrote in

> Findes Åge Haldorsson i virkeligheden?!?

Jeg mener at have set et link til en online artikel om Åge engang i
dk.kultur.tv, noget med en nyoprettet dansktop radio eller sån :P

--
*/Emil