mail adresse på krak.dk
Fra : Ukendt

Dato : 04-11-02 21:16

er det sikkert nok at ligge sin mail adresse ud på www.krak.dk eller vil man
også blive opsøgt af spams når det bare er en privat mail adresse?

--
peet_dk was here... ICQ#71309759 Mail#peet@peet[dot]dk [dot]=.
http://www.peet.dk <- Nu også med edonkey guide!

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-11-02 22:11

peet_dk skrev:

>er det sikkert nok at ligge sin mail adresse ud på www.krak.dk

Jeg ved det ikke.

Min egentlige mailadresse bliver kun oplyst til familie og nære
venner. Til alle andre bruger jeg en *fungerende* mailadresse som
er nem at skifte ud.

--
Bertel

Fra : Per.K

Dato : 04-11-02 22:54

"peet_dk" <nope> skrev i en meddelelse
> [...]
man
> også blive opsøgt af spams når det bare er en privat mail adresse?

Jeg ville ikke gøre det, en af mine venner var så uklog at gøre det.
Han druknede i spam efter han havde gjordt det. Han var derpå tvunget til at
få en ny mail adresse for at slippe helt og holdent af med det.
Hold den hellere tæt til kroppen for at undgå at blive over spammet og del
den kun med nære venner og famillie.

Venligst Per