ny jæger
Fra : Ukendt

Dato : 04-11-02 19:56

nu prøver jeg for 3 gang er der slet ikke nogle der ved et sted nær roskilde
hvor man kan tage sig jagttegn..

--
Med Venlig Hilsen
Brian "NITROX" Larsen

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 04-11-02 22:12

Hej Brian
Det skulle der ikke være noget problem i.
Du hører til Roskilde Amt region 11. Men der er flere jagtforeninger som
forestår undervisning så gå ind på jægerforbundets hjemmeside
http://www.jaegerne.dk/dj_jagttegn.html#2 og find den nærmeste som du så
kontakter. Måske ligger der undervisning hos oplysningsforbundene
(aftenskole) der hvor du bor.
med jægerhilsen
Flemming Aagaard

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 04-11-02 23:04

"bino" <spørg mig> wrote in
news:3dc6c29c$0$353$edfadb0f@dread11.news.tele.dk in dk.fritid.jagt:

> nu prøver jeg for 3 gang er der slet ikke nogle der ved et sted nær
> roskilde hvor man kan tage sig jagttegn..

> [...]

Jeg gentager da gerne mit svar fra sidst:

Jeg skulle da mene at en af de lokale aftenskoler tilbyder
jagttegsnundervisning. Fakstisk gør FOF roskilde det, jeg fandt det såmænd
på deres hjemmeside, se:

http://www.fof-roskilde.dk/Afdelinger/Roskilde/Kurser/Kompetence/511.htm

Der tog jeg det selv for nogle år siden (1996) og var ganske tilfreds med
forløbet. De har dog skiftet lærer siden, så jeg skal ikke kunne udtale mig
om kvaliteten på nuværende tidspunkt.

mvh.

   Søren Hjelholt

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-02 00:46

Tak for de svar jeg vil lige sige til mit "forsvar" at jeg havde søgt på
aftenskoler på nettet men de 2 foreninger jeg skrev til de svarede mig
aldrig ... :-/