har lige dyrket analsex og.
Fra : ulla

Dato : 04-11-02 18:58

Hej med jer.

Jeg har lige dyrket analsex med en fremmed fyr. men vi brugte gummi. Jeg
blev bare lidt nervøs da jeg så at jeg blødte en smule nu bagi. Men er der
nogen risiko når man har brugt gummi og ved at den ikke sprækkede.

med venlig hilsen

Ulla

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 04-11-02 18:51

"ulla" <kaaber@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blev bare lidt nervøs da jeg så at jeg blødte en smule nu bagi. Men er der
> nogen risiko når man har brugt gummi og ved at den ikke sprækkede.

Hej Ulla

Du skal ikke være nervøs. Det er helt almindeligt at have små rifter i
endetarmen. Og slimhinden i tarmen er slet ikke så kraftig som i skeden og
derfor opstår der nok lidt lettere "småskader" ved analsex. Men så længe
gummiet ikke er sprunget, så er der "ingen is på koen"

Mvh Tommy

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-11-02 18:06

On Mon, 4 Nov 2002 18:57:53 +0100, "ulla" <kaaber@it.dk> wrote:

> [...]
>nogen risiko når man har brugt gummi og ved at den ikke sprækkede.knold

nej der tror jeg sgu du kan være helt rolig hvis gummiet holdte.deg
selvfølig skal man være græsnes gerne til det hysteriske være
forsigtig med hiv smitte - men det kommer nu ikke så helt så let som
man tror - tror jeg - jeg har en veninde der havde anal sex UDEN gummi
med en der sener viste sig at være hiv posiktiv hun fik det sgu ikke.

hun var selvfølig heldig - men det er ikke som at spille rusisk
ruolette med 5 patroner i en trumel med plads til
6 -

noget tyder på i.flg min ven knold der har været hiv posiktiv siden
vist 1984 er der noget der tyder på at hiv bedst trafikeres med
andre køns sygdomme
uanet hvad så skal man være forsigtig.... siger idioetn der havde sec
med over 25 afrikanske prostitueret på 7 uger i sin ungdom da aids /
hiv var på sit højeste og der har helt sikkert være nogen i mellem
der har haft det ... men jeg slap med skrække.

MvH
Bo M Mogesnen
--
http://www.bobdylan.com/songs/iandi.html