Suzuki Wankel RE-5
Fra : Jens Jessen

Dato : 04-11-02 18:28

Er der nogen her der måtte have de tegninger der hører til hæftet: Suzuki
Wankel motorens grundbegreber.
Skulle der mod forventning være én der har, så ville jeg være meget
takmennelig for en god kopi.

Journalist Jens Jessen (DJf)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax. + 45 8657 7204
Mobil 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : T.T.Toft

Dato : 04-11-02 23:23

Desværre kan jeg ikke hjælpe med det ønskede materiale, men måske kan det
findes på amerikansk på http://www.rotaryrecycle.net

M.v.h.
Thomas Toft

Fra : Steen Gruby

Dato : 04-11-02 23:56

Hej.

Prøv at kontakte Otto Bille i Grenå.
Han har vist en.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Kaj Gasseholm \(Repl~

Dato : 06-11-02 11:15

Der står en til i sæby
på en campingplads

Kaj Gasseholm
http://www.wildwildwest.dk

Der tages forbehol for tasdefegl

"If you can't do the time, don't do the crime".

Fra : Claus Rittig

Dato : 06-11-02 17:25

"Kaj Gasseholm (Replace DOT with . in address for reply by email)"
<gasse@tdcadslDOTdk> skrev i en meddelelse
> Der står en til i sæby
> på en campingplads

Ja, det er da rigtigt! Den har jeg set. Den står sammen med de ca. 70 andre
flotte klassiske motorcykler i den private ejers nydelige udstilling, og der
er ALT, fra ældre klassikere til "helt nye klassikere".

Rittig