Re: Toast 4.1.3 kan ikke se Firewire brænd~
Fra : Henrik Nedergaard

Dato : 04-11-02 17:50

Hej,

Nu har jeg ikke været med på tråden fra starten så i må have mig undskyldt
hvis jeg blander mig.

På min OS 9.2.2 har jeg kun slået Firewire Authoring Support fra i
udvidelserne, både iTunes og Toast kan se brænderen dvs. Begge kan brænde og
læse!
Jeg køre selv med en OneTech 161040 Firewire brænder, som virker
upåklageligt efter jeg har skiftet chips sættet.

Jeg ved at der er problemer med nogle af Apples Firewire udvidelser,
Firewire Enabler og FireWire Support om det er ver. 2.4 eller 2.5 kan jeg
ikke huske, men jeg ved at der er nogle problemer med disse udvidelser
sammen med lidt ældre chip sæt specielt fra OneTech.

Jeg har både en brænder, diske, Dvcam kamera og en Recorder på min ene
Firewire port samtidigt alt køre upåklageligt.

Jeg køre med Firewire Enabler og FireWire Support ver.2.8.6

Henrik

Fra : Storm

Dato : 04-11-02 22:49

Henrik Nedergaard <benfil@tdcspace.dk> wrote:

> Nu har jeg ikke været med på tråden fra starten så i må have mig undskyldt
> hvis jeg blander mig.

Newsgroup er vel beregnet til at blande sig.

> [...]
> ikke huske, men jeg ved at der er nogle problemer med disse udvidelser
> sammen med lidt ældre chip sæt specielt fra OneTech.

Jeg kører Toast Titanium 5.0.2. Min FireWire Authoring Support er ver.
1.1.2, og den har jeg nu (uden resultat) smidt i Extensions (Disabled),
Jeg har nu en Toast FireWire Support er ver. 1.07 aktiv i min Extension
mappe.

> Jeg har både en brænder, diske, Dvcam kamera og en Recorder på min ene
> Firewire port samtidigt alt køre upåklageligt.

Jeg har kun brugt min Firewire port til brænderen, og det virker fint
under Jaguaren.

> Jeg køre med Firewire Enabler og FireWire Support ver.2.8.6

FireWire Enabler har jeg slet ikke. Det lyder da som en vigtig ting

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Villy Erichsen

Dato : 05-11-02 07:10

Storm wrote:

> [...]
> under Jaguaren.

> FireWire Enabler har jeg slet ikke. Det lyder da som en vigtig ting

Ja især når man skal bruge FireWire

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen