siemens M50 og bl.a. SMS
Fra : KO

Dato : 04-11-02 17:21

Hvordan er siemens M50 til SMS?

Er den ellers stabil og hvorledes er batt.?

Nogen som ved hvor kan købes på billigste måde, hvor jeg kan bruge mit gamle
sim-kort?

Fra : dj

Dato : 04-11-02 22:38

> Hvordan er siemens M50 til SMS?

fuldstændig som nokia, bortset fra mellemrum, som af en eller anden grund
sidder i 1'tals knappen.....

> Er den ellers stabil og hvorledes er batt.?

stabil er vel så meget sagt, men jo den virker meget godt lavet (med mindre
du får fingerne i en mandags(nokia) telefon)
batt. tiden er helt fin, 300 timer er den vist nok sat til....så der ingen
problemmer.....

jeg solgte selv min fordi knapperne ikke altid ville reagere på
tryk....træls...

> Nogen som ved hvor kan købes på billigste måde, hvor jeg kan bruge mit
gamle
> sim-kort?

købte den hos sonofon......de får nogen gange nye tlf'er ind som ikke er
simlåst....så der sparer du jo en plovmand!!! (med mindre du får den låst op
andre steder)

men alt i alt.....jo helt sikkert en fin fin, og billig tlf med mange
muligheder!!!

/Frank !!!

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-02 09:38

">
> jeg solgte selv min fordi knapperne ikke altid ville reagere på
> tryk....træls...

Hej.
Jeg har før hørt folk brokke sig over knapperne på den. Hvad er det helt
præsis der er med dem. Dur de bare ikke eller skal man være en Arnold for at
kunne trykke dem ned eller hva' ??
Jeg går nemlig selv med tankerne om at købe en sådan.

Thomas.

Fra : dj

Dato : 05-11-02 13:57

> [...]
at
> kunne trykke dem ned eller hva' ??
> Jeg går nemlig selv med tankerne om at købe en sådan.

simpelt........de reagere ikke på sit tryk.........selvom man trykker helt
normalt........

de er ikke svære at trykke ned.......bare træls når man skriver sms, og den
gætter på et andet ord, fordi den missede et tastetryk

/Frank

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-11-02 18:58

"Stoffer" <ttoXXXget2net.dk> wrote in

> [...]
> være en Arnold for at kunne trykke dem ned eller hva' ??
> Jeg går nemlig selv med tankerne om at købe en sådan.

C55 har bedre taster end M50, så måske du skulle overveje den
istedet.

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
"I am a nobody, and nobody is perfect; therefore I am perfect."

Fra : Mikael Kongensholm

Dato : 07-11-02 16:50

"Henrik Stidsen" <spamtrap@spammer.dk> skrev i en meddelelse
> C55 har bedre taster end M50, så måske du skulle overveje den
> istedet.

Hmm, nu har jeg ikke prøvet C55's taster, men jeg har en M50 og er absolut
ganske tilfreds med den, også med tasterne, som er nogle af de bedste taster
jeg har haft endnu, og jeg har både haft en c25, c35i og en c45. De er i
hvert fald klart bedre end både c35i og c45's taster. Måske slår de ikke
helt c25 taster, men det er efterhånden et stykke tid siden jeg sidst havde
en sådan i hånden.

mvh
Mikael Kongensholm Nielsen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-11-02 19:07

"Mikael Kongensholm" <mikael.kongensholm@get2net.dk> wrote in

> [...]
> både c35i og c45's taster. Måske slår de ikke helt c25 taster,
> men det er efterhånden et stykke tid siden jeg sidst havde en

Sådan er vi så forskellige ;)