Radiatorer ?
Fra : Torben

Dato : 04-11-02 10:05

Hejsa gruppe,

vores efterhånden ældre radiatorer/rør suser en del, kan jeg på nogen måde
afhjælpe det ?

Desuden har jeg et problem på vores 1. sal - her "klukker" radiatoren. Jeg
har prøvet at udlufte den, men problemet vender tilbage efter et par dage.
Kan det være en læk som forårsager problemet, eller ?

På forhånd tak!
/Torben

Fra : mcloud

Dato : 04-11-02 16:21

"Torben" skrev d. 04-11-02 10:05 dette indlæg :
> [...]
dage.
> Kan det være en læk som forårsager problemet, eller ?

Den susen du kan høre i rør og radiatorer er pumpestøj,prøv at sætte
hastigheden på din pumpe lidt ned ( er pumpen skiftet ud fornylig ).
Den Klukken du kan høre er Luft,der er kun en måde udluftning og
vandpåfyldning (evt udskift pumpen ,hvis den er gammel og slidt )
mvh mcloud blikkenslager

http://www.kandu.dk/