INDEX argument
Fra : brinckmartin

Dato : 04-11-02 14:24

I tidligere versioner af VB har man kunnet indeksere checkbox'es med
egenskaben index lidt a'la:
Element(1), Element(2), Element(3)... osv...

Men hvordan gør man det i VB .NET (Visual Studio)

Med venlig hilsen,
Martin Axelsen
Brinck Elektronik

Fra : brinckmartin

Dato : 04-11-02 16:46

Da nogen har beklaget sig over læseligheden af mit indlæg, vil jeg lige
præcisere:

"brinckmartin" <brinckmartin@hotmail.com> skrev
> I tidligere versioner af VB har man kunnet indeksere checkbox'es med
> egenskaben index lidt a'la:
> Element(1), Element(2), Element(3)... osv...

Det drejer sig om at kunne indeksere flere checkbox'e vha. et tal

Checkbox(Index)

Denne egenskab (property) er tilsyneladende forsvundet fra VB .NET

Så hvordan gør man det i VB .NET (Visual Studio)?